In ce mod se poate implica partenerul?

    Partenerul de main stage se poate implica in succesul unui eveniment:

    • prin suport in realizarea designului si tematicii de aranjare a scenei principale
    • prin suport in organizarea modului de desfasurare cu impact a sesiunilor plenare, atat fata de cei prezenti in sala cat si fata de cei care urmaresc online transmisiunea live, pentru a crea o experienta de neuitat celor care sunt prezenti (sunet, lumini, atmosfera, efecte si momente speciale, surprize)
    • prin suport in organizarea, regia si promovarea transmisiunilor live
    • prin promovarera manifestarilor si speakerilor care vor prezenta la aceste sesiuni in sala principala, pentru a creste entuziasmul, prezenta si energia generata de aceste sesiuni
     

    In ce mod se poate promova partenerul?

    In cadrul unui eveniment marca Business Days un partener poate beneficia de:

    • promovare proeminenta pe scena pe care isi sustin prezentarile speakerii din sesiunile plenare (semnalistica luminoasa, vizibila)
    • promovare prin postarea logo-ului pe fundalul scenei (in locatiile in care acest lucru este posibil)
    • promovare prin postarea roll-up-ului langa peretii laterali ai scenei sau in dreptului peretelui din fata scenei (zona A, zona B si zona C)
    • rulare spoturi inainte de inceperea sesiunilor si in pauzele dintre sesiuni (spoturi video de maxim 60 de minute)
    • postare logo pe prezentarea master in care sunt integrate prezentarile speakerilor (powered by)
    • anuntarea sponsorilor si partenerilor de catre moderatorii sesiunilor intre prezentarile speakerilor pe durata de desfasurare a sesiunilor plenare, in timpul transmisiunilor live
    • posibilitatea de a posta pliante, cataloage, reviste pe scaunele din sala in care se desfasoara sesiunile plenare
     

    Ce avantaje si beneficii va avea partenerul?

    Un partener main stage are urmatoarele beneficii:

    • expunerea directa catre audienta evenimentului (la sesiunile plenare participa cel mai mare numar de persoane, la acest gen de sesiuni au acces toti participantii indiferent de tipul de acces ales) (intre 500 si 1.000 de antreprenori, manageri si profesionisti)
    • expunerea directa catre audienta online a transmisiunilor live a sesiunilor plenare (intre 10.000 si 26.000 de urmaritori ale transmisiunilor live de la evenimentele Business Days pe toata durata transmisiunilor)
    • expunerea indirecta prin instantaneele foto si video preluate de presa (scrisa, online, radio, tv) care participa la eveniment (un eveniment beneficiaza in medie de aproximativ 50 de parteneri media locali, regionali si nationali)
    • expunerea indirecta prin fotografiile postate de participanti pe social media pe durata evenimentului si post eveniment
    • expunerea indirecta prin fotografiile si materialele video postate pe durata evenimentului si post eveniment de catre organizatori pe platforma Business Days si Business Days si care genereaza un reach de cel putin 250.000 in termen de 2 saptamani de la eveniment

    O foarte buna ocazia celor care vor sa-si creasca notorietatea brandului.