In ce mod se poate implica partenerul?

    Partenerul de continut poate:

    • sa se implice in campaniile de cercetare derulate inainte de fiecare eveniment, inclusiv in interpretarea rezultatelor si promovarea concluziilor acestora (comunicate de presa, conferinta de presa, emisiuni radio si tv, interviuri, articole);
    • sa se implice in alegerea temelor in concordanta cu rezultatele cercetarilor (care au rolul de a identifica nevoile, problemele si provocarile cu care se confrunta mediul de business din regiunea in care se va face evenimentul)
    • oferi suport in documentarea si alegerea subiectelor de abordat de catre speakeri in cadrul temelor sesiunilor plenare, workshopurilor si masterclass-urilor, inclusiv in crearea textelor pentru promovarea pe site-ul evenimentului si in campaniile de promovare si edificare a temelor catre audienta tintita
    • oferi suport in alegerea celor mai potriviti speakeri, in invitarea si aducerea lor;
    • oferi suport in generarea de continut la locul evenimentului (emisiuni, interviuri, video-reportaje, after-movie, inregistrari ale sesiunilor)
    • oferi suport in transmisiunile live de la locul evenimentului (fluxul prezentarilor sesiunilor plenare si fluxul emisiunilor din studoiul live Business Days TV)
    • sa se implice in sustinerea costurilor logistice si administrative legate de atragerea keynote speakerilor;
    • avea sali branduite, cu promovare exclusiva
    • avea speakeri contributori*
    • avea sesiuni speciale in cadrul evenimentului*
    • sa se implice in sustinerea realizarii si comunicarii materialelor post eveniment
     

    In ce mod se poate promova partenerul?

    Partenerul de continut se poate promova in special prin:

    • generare de continut valoros, util, relevant, cu aplicabilitate practica imediata
    • edificarea ca specialist, expert, profesionist cu experienta
    • promovarea afacerii prin brandul personal
    • expunere directa a mesajului, brandului personal, brandului companiei catre o audienta de business
    • expunere indirecta prin platforma Business Days, atat in campania de promovare si edificare a speakerilor sau temelor manifestarilor la care se implica ca si partener de continut, cat si ulterior prin postarea materialelor realizate (articole, foto, materiale video, interviuri)
    • indirect prin campaniile de comunicare, promovare si publicitate a evenimentului
     

    Ce avantaje si beneficii va avea partenerul?

    Principalele beneficii pe care le are un partener de continut sunt:

    • edificarea ca expert, profesionist, om de afaceri de succes catre comunitatea Business Days si participantii la eveniment
    • asocierea de brand cu alti antreprenori, top manageri si profesionisti cu reputatie intr-un proiect cu impact real in economia romaneasca
    • posibilitatea de a genera indirect lead-uri prin interactiunea cu participantii intr-un mod orientat direct catre nevoile acestora
    • posibilitatea de a demonstra live experienta, capabilitatile si expertiza
    • posibilitatea de a interactiona direct cu audienta si de a culege informatii utile despre mediul de business din Romania
    • posibilitatea de a dezvolta relatii noi de afaceri si de a identifica noi oportunitati de business
    • posibilitatea de a contribui prin continut valoros la dezvoltarea profesionala a celor prezenti
    • posibilitatea de a ajuta la consolidarea culturii antreprenoriale in tara noastra si de a ajuta antreprenorii si top managerii sa-si dezvolte afacerile