Cui i se adreseaza aceste servicii?
Aceste servicii se adreseaza celor care doresc sa-si construiasca brandul si reputatia profesionala prin intermediul unor campanii targetate de continut online, in revista Business Days Magazine, video pe platforma Business Days TV, prin intermediul newsletterelor Business Days.
Serviciile de promovare inteligenta prin continut sunt potrivite atat:
- antreprenorilor care pot vorbi despre ideea de afaceri, despre modelul de business, despre felul in care vor sa rezolve o problema sau sa abordeze o nevoie de pe piata, despre modul in care formeaza o echipa de succes, despre modul in care au depasit momentele delicate din activitatea organizatiei
- profesionistilor, specialistilor si expertilor - care isi pot creste prin materiale de contionut utile audientei Business Days reputatia profesionala si pot atrage mai multi clienti catre serviciile oferite de ei
- managerilor de departament sau top managerilor care isi pot promova competenta si experienta in aria de expertiza, isi pot promova organizatia, prin profesionalismul solutiilor propuse, prin studiile de caz analizate sau prin exemplele de buna practica evidentiate in materialele de continut generate, find o foarte buna modalitate de crestere a brandului organizatiei, inclusiv a brandului de angajator