Cui i se adreseaza aceste servicii?

    Aceste servicii se adreseaza celor care doresc sa-si construiasca brandul si reputatia profesionala prin intermediul unor campanii targetate de continut online, in revista Business Days Magazine, video pe platforma Business Days TV, prin intermediul newsletterelor Business Days.

    Serviciile de promovare inteligenta prin continut sunt potrivite atat:

    • antreprenorilor care pot vorbi despre ideea de afaceri, despre modelul de business, despre felul in care vor sa rezolve o problema sau sa abordeze o nevoie de pe piata, despre modul in care formeaza o echipa de succes, despre modul in care au depasit momentele delicate din activitatea organizatiei
    • profesionistilor, specialistilor si expertilor - care isi pot creste prin materiale de contionut utile audientei Business Days reputatia profesionala si pot atrage mai multi clienti catre serviciile oferite de ei
    • managerilor de departament sau top managerilor care isi pot promova competenta si experienta in aria de expertiza, isi pot promova organizatia, prin profesionalismul solutiilor propuse, prin studiile de caz analizate sau prin exemplele de buna practica evidentiate in materialele de continut generate, find o foarte buna modalitate de crestere a brandului organizatiei, inclusiv a brandului de angajator

     

    In ce mod te poti promova si ce beneficii ai?

    Principalele modalitati de promovare sunt:

    • prin articole de continut pe blogul Business Days (catre o audienta lunara de aproximativ 500.000 de vizitatori)
    • prin postari pe paginile de social media ale platformei Business Days (pagina de facebook Business Days are peste 115.000 de fani)
    • prin postari in newsletterele Business Days, care sunt trimise catre o audienta cumulata de peste 150.000 de oameni de afaceri
    • prin emisiuni, interviuri in studioul live Business Days
    • prin realizarea de video-reportaje sau video-documentare si preluarea acestora pe pagina online BDTV, pe pagina de facebook BDTV, pe canalul YouTube BDTV
    • prin campanii inteligente si targetate pe platforma Business Days cu generare de lead-uri (online, social-media)

     

    Statistici despre audienta si impactul promovarii prin aceste servicii

    Platforma Business Days este compusa din mai multe canale:

    • pagina www.businessdays.ro care este vizitata in medie de aproximativ 500.000 de vizitatori in fiecare luna
    • pagini de social media: facebook, linkedin, issuu, pinteres, instagram, youtube, twitter. Pagina de facebook Business Days are peste 115.000 de fani.
    • pagina online BDTV: tv.businessdays.ro, care impreuna cu canalul YouTube BusinessDaysRo are peste 650.000 de vizualizari, peste 3.300.000 de minute de materiale video vizualizate, peste 4.000 de abonati, peste 3.500 de materiale in biblioteca video
    • revista Business Days Magazine, care se scoate in tiraj de 2.500 de exemplare, trimestrial, inainte de fiecare eveniment major din agenda de evenimente Business Days, si care cumulat online+offline are un numar de peste 90.000 de cititori (revista este preluata pe issuu, fiecare articol din revista este preluata si pe blog si pe social media)
    • newsletterul Business Days este trimis odata pe saptamana catre aproximatov 150.000 de abonati

    Afla mai multe statistici si caracteristici despre canalele care formeaza platforma Business Days accesand linkurile de mai jos.

     

    Blogul Business Days

    Blogul Business Days

     

    O colectie de articole de continut interesant, util si relevant, a caror tematica este aleasa pe baza concluziilor cercetarilor de piata efectuate de echipa Business Days in decursul unui an. Printre temele abordate pe blog enumeram: antreprenoriat, management, strategie de business, business development, startup, finantare, fiscalitate, legile afacerilor, business networking, oportunitati de afaceri, idei de afaceri, trenduri si tendinte, technologie, inovatie, logistica, vanzari, negocieri, relatii cu clientii, marketing, comunicare, branding, pozitionare, online, social-media, mobile, HR, recrutare, retentie, engagement, brand de angajator, motivare, managementul performantei, salarizare, dezvoltare personala, viata sanatoasa.

    Afla mai multe...

     

    Prezenta pe social media

    Prezenta pe social media

     

    Postam zilnic pe mai multe platforme de socializare, dar cel mai activi suntem pe pagina de facebook Business Days, unde preluam articole de pe blog, incarcam material video de pe platforma BDTV, postam articole interesante, postam oportunitati, promovam evenimentele Business Days, promovam produsele si serviciile platformei, promovam proiectele sociale in care ne implicam sau pe care le initiem si organizam.

    Afla mai multe...

     

    Business Days Magazine

    Business Days Magazine

     

    Este o revista de calitate pe minim 64 de pagini, cu articole interesante, axate pe nevoile, provocarile si problemele cu care se confrunta mediul de business regional sau national, care este distribuit in mod gratuit, catre participantii la eveniment, catre partenerii si potentialii parteneri ai platformei, catre speakeri si potentiali speakeri in mod fizic si online prin issuu, blogul Business Days si platformele de socializare in care este prezent brandul Business Days.

    Afla mai multe...

     

    Business Days TV

    Business Days TV

     

    Platforma BDTV are o componenta online si o componenta de social media: canal YouTube si pagina dedicata de facebook, unde sunt postate materialele video generate la evenimentele Business Days, in studioul live Business Days TV, prin echipa de video-reporteri sau sunt generate si realizate prin montaje din materialele video existente sau special create. Realizam o serie de produse video interesante si utile prin care o companie poate comunica si se poate promova cu impact catre audienta sa.

    Afla mai multe...