Criza generată de pandemia de coronavirus a schimbat brusc activitatea companiilor de peste tot, fiind obligate să se adapteze la un nou mediu social, la noi condiții de lucru, la noi modalități de management al echipelor și la un nou tip de relatii cu clienți.
Echipa BD a înțeles cât de important e factorul uman în gestionarea și diminuarea crizei prezente. De aceea, ne protejăm angajații și vrem ca aceștia să fie în siguranță, fapt care, ne-a determinat să ne mutăm în online și să lucrăm de acasă.
Folosim Monday.com, o platformă colaborativă de planificare si management al activităților, pentru a ne păstra nivelul de eficiență și productivitate ridicat. Este de asemenea foarte distractiv și foarte ușor de învățat și utilizat.
Te ajută să lucrezi cu viteza și să te adaptezi rapid Monday.com permite mebrilor echipei să lucreze într-un mod unic adaptat nevoilor specifice ale fiecărui membru și în acelasi timp să câștige agilitatea de a se adapta la viteza specifică dezvoltării afacerii.
Creează punți de comunicare și legături eficiente între echipe din diverse departamente Îmbunătățește comunicarea, colaborarea între diverse echipe, din diverse departamente, din diverse regiuni georgrafice și poziții ierarhice creând un spațiu digital de lucru pentru toate procesele de business
Aliniază obiectivele și prioritățile în întreaga organizație Te ajută să prioritizezi proiectele, să aloci în mod eficient resursele, să ai o imagine de ansamblu asupra evoluției activităților și sarcinilor membrilor echipei sau al departamentului, oferind în același timp o privire de ansamblu asupra realizării obiectivelor și indicatorilor de performanță la nivelul întregii organizații.
Urmăriți progresul și vedeți cine ce face. Gestionați orice flux de lucru sau proces, utilizați oricare dintre diferitele vizualizări (kanban, cronologie, diagrame, etc.) pentru a vizualiza starea proiectelor dvs.
Cu monday.com, puteți integra toate instrumentele într-un singur flux de lucru automatizat. Vedeți cine face ce face, acordați prioritate sarcinilor, stabiliți scadențele și comunicați cu echipa dvs. în timp real.
Oferim consultanță în setarea și implementarea platformei Monday.comla nivelul organizației, precum și traininguri de onboarding sau avansate pentru echipa de proiect.
Completează formularul accesând linkul de mai jos și vei avea acces la 40 de minute de consultanță cu un expert în platforma Monday.com care va înțelege nevoile organizationale și îți va face cele mai bune recomandări legate de folosirea și implementarea platformei Monday.com, adaptate nevoilor tale.
Vă recomandăm Monday.com pentru că oferă:
Flexibilitate și adaptabilitate la orice cerință
Adaptează software-ul la nevoile companiei tale. Gestionează cu precizie în mod distinct toate tipurile de proiecte și fluxurile de lucru care implică mai multe echipe.
Integrare facilă cu mai multe platforme
Poți integra instrumentele deja folosite în aplicația ta Monday.com. Poți sincroniza cu ușurință datele din peste 50 de aplicații pentru a consolida activitatea echipei.
Mobilitate crescută și disponibilitate pe orice dispozitiv
Schimbă fără probleme mediul de lucru. Fie că folosești aplicația pe desktop sau mobil, cu monday.com ai toate datele necesare pentru a rula proiecte și fluxuri de lucru, la birou sau în buzunar.
Vezi ce spun cei care au apelat la serviciile noastre legat de implementarea Monday.com
Am creat pentru tine un ebook legat de munca la distanță care să te ajute să optimizezi relațiile și comunicarea cu colegii din echipă