Workshop [Management&Strategie] - Managementul sansei. Gestionarea alternativelor

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.

#TEME ABORDATE

Se spune ca managementul sansei este catalizatorul pentru leadership de succes. Sansa este poarta spre schimbare organizationala si unul dintre modurile in care organizatiile se pot dezvolta.

Exista modele teoretice prin care se pot identifica agentii schimbarii si sansele de schimbare intr-un sens pozitiv. Studiile arata ca sunt mai multe strategii de management al schimbarii, care pot fi identificate cu ajutorul specialistilor.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum putem identifica agentii schimbarii si momentele potrivite pentru a beneficia de sanse?
  • Ce schimbari pot fi facute si cum poate ajuta managementul sansei?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Managing Director, Semper Human Training

Silviu Hotăran a devenit "antreprenor în educaţie" la începutul anului 2009, pasiunea şi obiectivul său fiind schimbarea şi dezvoltarea oamenilor, echipelor şi organizaţiilor, prin proiecte complexe (training, coaching, mentoring etc), orientate pe obiective. În perioada 1996-2008, Silviu a fost General Manager la Microsoft, 9 ani pentru filiala din România ţi 3 ani pentru Europa de Sud Est, unde a răspuns de dezvoltarea afacerilor şi organizaţiilor Microsoft din12 ţări. În prezent este Managing Director în cadrul companiei GKTI Semper Human.

Citeste mai mult
Moderatori

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult