Masterclass [Business development] - Strategia de Marketing. Pe cine cuceresti, cu ce arme si cat de eficient?

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

Participantii vor intra in profunzimea procesului de Marketing si vor intelege principalele tool-uri folosite in Strategie: Customer Decision Making, Brand Relationship Ladder, Positioning Statement.
Master-class-ul are la baza interactivitatea si dezbaterile de idei. Participantii vor lua parte la studii ce caz, pentru a invata conceptele cheie, pentru a intelege cum pot imbunatati performanta marcilor.

#AGENDA

1) Pe cine dorim sa cucerim?
- Modul de luare a deciziilor de catre clienti
- Intelegera si descrierea clientului: "Pen Portrait"

2) Care sunt armele Marketing-ului?
- Pozitionarea marcii: ideologia, beneficiile emotionale si rationale
- Documentul de pozitionare “Positioning Statement"

3) Cat de eficient este planului de activitati?
- Executia strategiei de Marketing in elemente de interactiune (Touchpoints & Brand World)
- Cum masori eficienta?

Cine este Mihai?

Mihai lucreaza de 15 ani in marketing, incepand Brand Management-ul in cadrul SABMiller in anul 2003, chiar pe marca Timisoreana, de care s-a ocupat pana in 2010.
Tot in cadrul SABMiller, a gestionat in diferite momente marcile Ciucas si Ursus. Intre 2012 si 2015 a fost Director de Marketing la Bergenbier SA, apoi la eMAG.
In 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de Strategy, Consultanta si Training care ajuta marci si companii sa castige lupta competitiva.
Printre parteneri: Bitdefender, GfK, Hochland, FRF, Noriel, Trend Consult, numeroase start-up-uri si companii antreprenoriale.   

De-a lungul anilor, Mihai a primit 25 de premii ale industriei de Marketing si Comunicare, incluzand doua Grand Effie, cea mai inalta distinctie a industriei de Marketing din Romania.

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Founder, Brand Architects

Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, în roluri de Brand Manager și Director de Marketing.

Citeste mai mult