- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
1NSPIRING Day - Sesiunea 1
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care iau in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.
#TEME ABORDATE
Primul workshop este dedicat introducerii facilitatorilor si participantilor la workshop. Bart Jenezon va explica metoda si fiecare material cu care vor lucra participantii, precum si modalitatile de lucru.
Lucrul pe parcursul zilei este bazat pe 1NSPIRING Canvas care este format dintr-un mix de puncte, organizate pe trei randuri, care au in centru business-ul analizat.
Se vor analiza pe rand misiunea, valorile, obiectivele, validarea, clientii, scalabilitatea, echipa necesara pentru implementare cu succes. Pe parcursul intregii zile participantii ii vor avea alaturi pe mentorii 1NSPIRING care ii vor ajuta sa-si stabileasca clar problemele si sa gaseasca solutii pentru acestea.
Un alt aspect important de-a lungul zilei este determinat de deschiderea participantilor si de dorinta lor de a relationa si reactiona. Participantii la 1NSPIRING Day sunt de multe ori viitori parteneri de business iar experiența fiecărui participant poate deveni o lecție pentru un coleg de workshop.
# CU CE RĂMÂI LA FINAL
- O scanare completa a companiei sau a ideii
- O viziune clara asupra companiei, grupuri tinta, probleme sociale sau de mediu pe care compania intentioneaza sa le rezolve
- Generarea, analiza si evaluarea ideilor, precum si un proces clar ce parcurge atapele de la idee la implementare
- Solutii la probleme specifice de business si strategii de implementare
- Abilitati pentru o gandire analitica
- Inspiratie si implicare atat pentru tine, cat si pentru echipa ta
- Abilitatea de a sti ce oameni sa atragi in echipa pentru a-ti transforma ideile in actiuni
- Imbunatatirea leadership-ului, a comunicarii si a gandirii analitice
Încă nu ești convins? Vezi ce spun antreprenorii care au participat la 1NSPIRING Day la Cluj Business Days 2018.
Lista speakeri
Creator, 1NSPIRING
Bart Jenezon se caracterizează drept Creator de oportunități pentru a-i ajuta pe antreprenori să-și atingă adevăratul potențial.
Managing Partner, IHM Total Consult
Cu peste 17 ani de experienta in domeniul managerial in companii multinationale si romanesti in pozitii diverse de Sales Manager, Comercial Manager, General Manager, din 2008 s-a dedicat in intregime antreprenoriatului actionad in dezvoltarea propriei afaceri care a ajuns la 20 milioane de euro cifra de afaceri in 2016.
Trainer și Consultant în finanțarea afacerii, AP DEVELOP 4EX
Adi și-a început activitatea în industria financiar-bancară acum 15 ani, contribuind ca specialist şi manager la formarea şi dezvoltarea echipelor de experţi din departamentele de operaţiuni, analiză şi restructurare credite, în BRD şi ING Bank. A coordonat şi implementat proiecte de eficientizare a proceselor interne pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor cu banca, în ING.
Antreprenor și consilier în afaceri,
Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.
Founder, Brand Architects
Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, în roluri de Brand Manager și Director de Marketing.