Workshop [Management&Strategie] - Decizii dificile de business in situatii de cumpana

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.

#TEME ABORDATE

Se spune ca diferenta dintre un antreprenor adevarat si un patron simplu este atitudinea fata de esec. Teama de a rata este cea mai mare in initiativa privata si inhiba de cele mai multe ori. Insa cei care reusesc sa accepte ca au esuat invata din greseli si o iau de la capat. Majoritatea antreprenorilor importanti spun ca nu au avut un parcurs lin in business si a fost nevoie nu doar o data sa o ia de la capat si sa se adapteze.

Speakerii care vor participa la workshop vor impartasi din experientele lor si lectiile pe care le-au invatat ei in business, cum au luat ei decizii dificile in business si cum au reusit sa o ia de la capat dupa ce au trecut printr-un esec.

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • prezentari din partea speakerilor care vor contine cel putin ideile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

President, Președintele Grupului Eurolines Romania

Dragoș Anastasiu este un RePatriat de succes. La origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent și președintele Grupului Eurolines România.

Citeste mai mult

Co-fondator și CBD, Salad Box

În urma cu 7 ani, Radu Lupaș făcea parte din echipa care punea bazele Salad Box, cel mai de succes brand de pe piața HoReCa din România.

Citeste mai mult

Antreprenor, Autor, Business Mentor,

Este iniţiatorul echipei de coach, traineri formaţi şi certificaţi John Maxwell Team din România, cofondator al celei mai mari companii româneşti din industria de vânzări directe, cu peste 50 de milioane de euro cifra de afaceri din 2005 până în prezent si este prezent în TOP 500 Forbes.

Citeste mai mult

Senior Group Vicepresident, ENEA

Bogdan Putinica – Senior Group Vicepresident ENEA, este unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori romani din zona de software si IT, cu o experienta de 20 ani in antreprenoriat, business, servicii internationale si start-up-uri.

Citeste mai mult
Moderatori

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult