Workshop [HR&Leadership] - Retentia talentelor in echipa

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.

#TEME ABORDATE

  • Brandul de angajator
  • Satisfactia la locul de munca, design-ul locului de munca, efecte si performanta la locul de munca.
  • Stresul la locul de munca, factorii cauzatori ai stresului si crearea cailor de combatere a acestora.
  • Siguranta la locul de munca, securitatea si bunastarea angajatului; facilitati medicale, protejarea sanatatii, preventia accidentelor; evaluarea riscurilor. 
  • Procesul de perceptie, semnificatie si cazuri particulare, factori interni si externi, stimuli.
  • Analiza tranzactionala, aprecierea, teoria atribuirii, alte teorii.
  • Dezvoltarea strategiilor de recompensare pentru motivarea angajatilor.
  • Personalitati si atitudini, abordari teoretice adaptate situatiilor particulare.
  • Abilitate, cultura, sex, schimbare, procese de socializare.
  • Orientari si motivatii in activitatea de la locul de munca, practici de munca.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum se poate dezvolta brandul de angajator?
  • Cum pot fi atrase talentele in echipa?
  • Cum pot fi recunoscute talentele?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Fondator, Academia de HR

Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.

Citeste mai mult

Development Consultant, Colorful Cultures

Iulian Ioniță a lucrat ca trainer intern, trainer coordinator iar apoi ca Freelancer pentru companii prestigioase precum Achieve Global, MDI-Training Romania. A ocupat pozititii ca Training Manager pentru WNS Global Services sau Coordonator al HR Field Business Partners la Kruk Romania. Iulian se ocupa acum, din postura de Consultant la Colorful Cultures, de construirea si livrarea celor mai bune solutii de dezvoltare pentru clientii din corporatii transnationale, care urmaresc comunicarea interculturala, alinierea valorilor si profesionalizarea in acelasi timp.

Citeste mai mult

Psychologist, Senior Trainer and Consultant , Sfera Business

Florin are o experienta de peste 15 ani ca psiholog organizational, atat din postura de component al echipelor de Resurse Umane din diverse companii (ultima, si cea mai consistenta, de aproape 6 ani in Telekom Romania), cat si de pe pozitia de consultant extern pentru recrutare de talente, diagnoza si dezvoltare organizationala.

Citeste mai mult

Head of Human Resources, Hella Romania

Mihaela Popa are o de peste 15 ani in HR si de aproape 5 ani coordoneaza activitatile de Resurse Umane in Hella Romania – o companie cu peste 4000 de angajati, 3 divizii de business in domeniul serviciilor, productiei si dezvoltare IT.

Citeste mai mult

HR Manager, TRW Automotive

Valentina si-a inceput cariera in domeniul resurselor umane in anul 2000, primul loc de munca fiind o companie multinationala , leader in segmentul productiei de cablaje pentru industria auto. In cei 10 ani de activitate din cadrul companiei a avut sansa implementarii unui sistem de productivitate la nivelul intregii fabrici in calitate de Project Manager si mai apoi pozitia de Manager Resurse Umane . Incepand cu anul 2012 Valentina lucreaza in cadrul companiei TRW Automotive Safety , leader in productia de sisteme de siguranta pentru masini, cu peste 4,000 de angajati in Romania, unde coordoneaza activitatea a 25 de specialisti in calitate de Director Resurse Umane. “In cei peste 14 ani de activitate am crescut alaturi de companiile in care am activat, dezvoltand competente in ariile de recrutare si branding de angajator, implementare de sisteme de performanta si motivare , dezvoltare cultura organizationala, relatii de munca si restructurari/reorganizari interne. Deviza mea a fost ca departamentul de resurse umane sa fie un partener strategic care sa se muleze pe nevoile organizatiei , iar specialistii nostrii sa fie atat consultanti interni cat si promotori ai imaginii companiei in piata”

Citeste mai mult

Managing Partner, RoPlus-Thomas Romania

Inovație, noutate în HR și business, reprezintă sensurile pe care Sorina Bradea le urmează de 19 ani. Trainer și consultant în cadrul propriei firme, Romarketing, a adus în România în 1998 Thomas International, unul din cele mai cunoscute și utilizate sisteme de evaluare comportamentlă la nivel internațional. Crede în valoarea fiecăruia, în posibilitatea de a-ți utiliza potențialul la maximum - cu condiția să îl cunoști.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult

Realizator emisiuni Radio-Tv, Trainer Public Speaking,

In prezent este trainer ANC specializat pe tehnica livrarii mesajului in discurs. De doi ani si jumatate formeaza public-speakeri, traineri, precum si persoane care sunt constiente de faptul ca nu pot transmite cunostinte si informatii daca nu stapanesc arta oratoriei, dictia si tehnicile de gestionare a emotiilor. De asemenea, este trainer certificat Persolog dupa modelul DISC, voice over la BTI, speaker si moderator permanent la Business Days de peste 3 ani.

Citeste mai mult