- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Doina Vîlceanu
De 18 ani Doina Vîlceanu este "om de marketing". A început cu partea de PR și organizare de evenimente BTL ca apoi să se indragosteasca iremediabil de online.
A început în cadrul companiei multinaționale Studio Moderna, punând bazele canalului de vânzare online. În 2004 a reușit o creștere de peste 1.000% a vânzărilor online.
Cu toate cunoștințele acumulate, în 2010 și-a deschis și propriul magazin online pentru a înțelege cu adevărat pașii pe care trebuie să-i facă un antreprenor în ecommerce. Astfel, acum nu mai vorbeste "din cărti", ci din propria experiență de creare de site, import și distributie, marketing online si, cel mai important, cum e să pui clientul pe primul loc.
În 2013 s-a alăturat businessului de familie ContentSpeed în calitate de manager de Vânzări și Marketing. Înființată acum peste 15 ani, compania a devenit lider de piață în solutii pentru magazine online. Platforma de eCommerce ContentSpeed a fost aleasa de branduri ca Sephora, Auchan, Diverta, Chicco, ProfiHairShop, Nicoro, Coccodrillo, Maxy Toys, Amigo Intercost, Elbi Electric si alte peste 650 de magazine online B2C si B2B.
Doina este implicata in cresterea pietei de eCommerce autohton fiind speaker la evenimente de profil, sustinand workshop-uri, Membru al juriului GPeC si oferind consultanta pentru digitalizarea afacerilor. Este pasionata de growth hacking si solutii omni-channel.
Carti recomandate:
Strategia oceanului albastru - Renee Mauborgne. Chan Kim
The Lean Startup - Eric Ries
Toți marketerii sunt mincinoși - Seth Godin
Prezentari
- 04.07.2018 16:32 - 18:10 Workshop [Sales&Marketing] - Cum sa obtii excelenta in "customer experience"?
- 04.07.2018 16:32 - 18:10 Workshop [Sales&Marketing] - Cum sa obtii excelenta in "customer experience"?
- 05.07.2018 16:32 - 18:10 Workshop [Sales&Marketing] - Strategii de pret si pozitionare
- 05.07.2018 16:32 - 18:10 Workshop [Sales&Marketing] - Strategii de pret si pozitionare