- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Mihaela Mureșan
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croația, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Este pasionată de branding, neuromarketing și de business în general. O interesează motivele care stau în spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. De-a lungul carierei a ținut traininguri de marketing și comunicare și a format echipe, a fost purtător de cuvânt al IKEA România și a coordonat sute de campanii de comunicare. Crede cu tărie că un business de succes are nevoie de o strategie de marketing și branding solidă, care să fundamenteze strategia de comunicare.
Crede în oameni și în puterea lor de a schimba lucrurile și tocmai de aceea, din iunie 2016 de când a părăsit compania IKEA a lansat Brand Essence si practică consultanță pe marketing și branding pentru companii care vor să
crească.
Din proiectele si clientii Brand Essence amintim: Tria Alfa, Elegance Decor, Brow Bar&More, World Class, Micul Fermier, GoVeggie.ro, Exquisite, Doraly Marketplace, etc.
Puteti citi mai multe despre ea și proiectele ei pe site-ul www.brandessence.ro.
Prezentari
- 04.07.2018 16:32 - 18:10 Workshop [HR&Leadership] - Brandul de angajator si atragerea talentelor in organizatie
- 04.07.2018 16:32 - 18:10 Workshop [HR&Leadership] - Brandul de angajator si atragerea talentelor in organizatie
- 04.07.2018 18:32 - 20:10 Workshop [Sales&Marketing] - Branding si comunicare in era digitala
- 04.07.2018 18:32 - 20:10 Workshop [Sales&Marketing] - Branding si comunicare in era digitala
- 05.07.2018 10:00 - 11:40 CONFERINȚA 3 - Performanta in era digitala
- 05.07.2018 10:00 - 11:40 CONFERINȚA 3 - Performanta in era digitala