- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [Sales&Marketing] - Branding si comunicare in era digitala
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
- Branding in era digitala si trenduri pentru viitor
- Ingredientele de succes pentru un brand de impact
- Pozitionarea brandurilor in era digitala
- Influenta mediului online si a platformelor digitale in strategia de branding
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Ce este brandingul in era digitala? Ce a pastrat si care sunt trendurile viitoare de care sa tinem cont in branding?
- Care sunt ingredientele de succes pentru un brand de impact?
- Cum pozitionam corect pe piata un brand, un produs, un serviciu, un concept, o companie?
- Care sunt ingredientele esentiale ale unei pozitionari de succes?
- De ce tinem cont atunci cand facem strategia de pozitionare?
- Cu ce ne influenteaza mediul online si platformele digitale in strategia de branding si pozitionare? Ce avantaje scot la iveala? Ce provocari ne arunca in fata?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Managing Partner, Valoria Business Solutions
Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.
Managing Director & Online Marketing , AdLemonade
Anabela Luca este antreprenor, consultant si trainer de online marketing @adLemonade.com, agentie de performance marketing de top. Pasionata de a sustine business-urile romanesti si internationale in a cuceri online-ul, Anabela reprezinta un partener strategic pentru orice business care isi doreste sa isi creasca accelerat vanzarile si numarul de clienti de pe internet. In cei peste 6 ani de experienta in online, a construit eficient campanii pe Google AdWords si Facebook pentru peste 80 de companii, administrand bugete de peste 4 milioane de eur. Dintre clientii ei, se disting Tocmai.ro, Jolidon International, FashionUp sau Tudor Tailor.
Specialist in Marketing, fondator, The Network
După 15 ani în care a dus marketingul Pepsi România la cel mai înalt nivel, Eusediu Margasoiu a fondat The Network. Din 2008, împreună cu partenera sa Cristina Gheorghe, sprijină dezvoltarea a peste 20 de companii. Este specializat în formularea şi implementarea de strategii de business şi marketing, planificare strategică, poziţionare şi arhitectură de brand.
Fondator, GripAds
Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.
Partener Creativ , Agency ONE – Creative Thinking
Vali Tatar este Partener Creativ la Agency ONE – Creative Thinking, o agentie de consultanta in branding strategic si comunicare de marketing pe care a infiintat-o in 1996. In cei peste 20 de ani de experienta in comunicare, a contribuit la afirmarea si consolidarea unor afaceri importante, locale, regionale sau nationale. Este consultant in inovatie de brand si gandire creativa, trainer AIESEC si speaker TedX. A dezvoltat o pasiune aparte pentru domeniul ospitalitatii si food & beverage de cind a lansat Fructe Naive, un startup specializat pe produse ecologice de larg consum.
Moderatori
Consultant in comunicare,
Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.