Workshop [HR&Leadership] - Managementul cu succes al climatului si al culturii organizationale

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.

#TEME ABORDATE

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Managing Partner, Corporate Performance Solutions

Claudiu Popovici si-a inceput activitatea de training si consiliere profesionala in 2004, dupa 10 ani de cariera profesionala in companii multinationale si romanesti, si o perioada extinsa de implicare in activitati de voluntariat. El abordeaza trainingul cu metode mai apropiate de consultanta comportamentala decat de cele ale “predarii”: - Are in vedere unicitatea fiecarui grup si a fiecarui participant la training - aflat intr-un moment distinct al vietii si carierei sale, influentat comportamental de “cultura organizationala”, precum si de tiparele de gandire dobadite in evolutia sa.

Citeste mai mult

Director HR, Ropharma

Dan este membru al Consiliului de Administrație și director al departamentului de resurse umane al companiei Ropharma - un business integrat, cu activități de producție, distribuție, retail în sectorul farmaceutic și de servicii medicale. Din aceasta pozitie, participa activ la dezvoltarea strategiei si politicilor de resurse umane, atragerea si managementul talentelor fiind una din provocarile permanente carora le raspunde. Experienta sa in implementarea principiilor Lean Sigma si in gestionarea sistemelor integrate de resurse umane, l-au sustinut in atragerea si dezvoltarea talentelor in reteaua nationala de peste 120 de farmacii administrata in prezent de Ropharma.

Citeste mai mult

Managing Partner, Valoria Business Solutions

Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.

Citeste mai mult

Managing Partner, Profit Consulting

Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.

Citeste mai mult

Partener fondator, Coaching Partners

Experiența profesională a lui Dan cuprinde peste 10 ani de activitate didactică universitară, în care a predat management, și 15 ani de management executiv în companii din diverse industrii, cu preponderență în proiecte mari de schimbare în condiții de criză.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult