Workshop 16 [MARK] - Cum sa te promovezi si sa vinzi cu impact prin email?
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile la care participa pana la 3 speakeri se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
marketing, email marketing, permission marketing, comunicare, pr, conversie
#AUDIENTA target
directori de marketing, specialisti de marketing, specialisti de comunicare si pr, antreprenori, manageri care folosesc comunicarea prin email si deruleaza periodic sa ocazional campanii de email marketing
#TEMA si CONTEXT
Astazi toti suntem bombardati de zeci sau chiar sute de emailuri zilnici si oricat de organizati am fi sau indiferent cat de mult timp am avea la dispozitie pentru a le deschide si citi pe toate, nu avem cum... Motivele sunt nenumerate si nu le vom expune aici. Cert este ca cei care trimitem emailuri, ne luptam pentru atentia clientilor si potentialilor nostri clienti cu alte cateva sute sau mii de persoane care vor acelasi lucru cu noi. Se pune problema pe buna dreptate ce trebuie si ce putem face pentru ca emailul nostru sa fi printre acele emailuri norocoase pe care clientii nostri le deschid si le citesc? Dar doar sa-l citeasca nu este suficient, noi vrem sa si reactioneze la email si sa ne raspunda...Cum putem sa ne asiguram ca primim raspuns la emailurile noastre?
Iata cateva intrebari la care vom incerca sa raspundem prin acest workshop interactiv alaturi de urmatoarele:
- care sunt ingredientele unei campanii de email de succes?
- ce sa contina si ce nu un email de impact?
- cum alegem titlul pentru ca emailul sa fie citit?
- de ce primele 6 randuri sunt cele mai importante la un email?
- ce inseamna call to action si cum o putem integra intr-un email ca sa fi genereze rezultatele dorite?
- ce este rata de deschidere si cum o putem imbunatatii?
- ce este rata de click si de ce este ea importnata?
- ce este rata de conversie si cum o putem maximaliza?
- cum masuram rezultatele unei campanii de email? cum imbuatatim aceste rezultate?
- ce legi reglementeaza campaniile de email marketing si la ce sa fim atenti atunci cand folosim acest mijloc pentru promovare si vanzare?
- de ce se dezaboneaza oamenii? de ce ne raporteaza unii ca si spam? cum sa evitam aceste situatii?
- de ce sa optimizam emailul pentru mobil?
- ce inseamna sa vorbesti pe limba consumatorilor sau clientilor?
- ce inseamna targetarea precisa a abonatilor in campaniile de email marketing?
- de ce sa alegi calitatea in detrimentul cantitatii?
- cum sa oferi valoare abonatilor tai?
- cum sa-ti cresti numarul de abonati?
- de ce este important sa testezi si sa optimizezi in campaniile de email marketing?
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
Lista speakeri
Co-Founder & Biz Dev Manager, Smart Bill
Cofondator al Smart Bill, Mircea Capatina a ales calea antreprenoriatului in urma cu 10 ani. A pornit de la zero impreuna cu partenerii si prietenii sai, Ioana si Radu Hasan pentru a construi ceea ce reprezinta astazi o companie cu 45 de angajati si peste 41.000 de clienti, care a beneficiat in acest an de increderea a doua fonduri importante de investitii. Increzator in afacerea pe care o co-administreaza, Mircea este fericit astazi cu experienta dobandita in mediul de business din Romania, dorindu-si sa evolueze in permanenta si sa influenteze pozitiv prin ceea ce face dinamica antreprenoriatului romanesc. Dincolo de a fi un om de afaceri, Mircea este vesel si optimist, indragostit de Vama Veche, de oameni si calatorii.
CEO și Co-fondator, SilkWEB
Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.
Chief Canopyst, Canopy Digital
Eugen a devenit si unul dintre ambasadorii din Romania ai marketingului online, ca speaker si autor de articole in care impartaseste din experienta lui.
Owner, Netlogiq
Adrian Ilovan se ocupa de de web si marketing online din anul 2000, timp în care a participat în cadrul Netlogiq la peste 450 de proiecte de dezvoltare si promovare. Rolul sau este de specialist in cresterea ratei de conversie in ecommerce si site-uri de servicii. Este prezent ca trainer si speaker la evenimente de marketing si promovare online.
Moderatori
Antreprenor, blogger, Anefcom
Florin Roșoga este autor și blogger, cunoscut pentru materialele sale de dezvoltare personală și comunicare online.