Masterclass 12 [BD] - Managementul sansei

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri, care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie  prin accesarea unor piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita. 

#TOPICURI

 Managementul oportunitatilor, Cresterea sanselor de fructificare a oportunitatilor, Imbunatatirea procesului decizional

#AUDIENTA target

Se adreseaza in principal antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, managerilor din companiile stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat.

Directori de marketing, Directori comerciali, Directori de vanzari directe si indirecte, Manageri de vanzari, Team lideri pentru echipe de vanzari, Specialisti si Experti in vanzari, Consultanti, Responsabili de vanzari pe teren, Responsabili de vanzari prin telefon, Responsabili de campanii de generare de lead-uri

#TEMA si CONTEXT

Masterclass-ul va îmbunătăţi eficacitatea participanţilor, când au de-a face cu oportunităţi, prin: realizarea faptului că mereu există oportunităţi, formarea unei imagini de ansamblu a situaţiei şi tehnici de a lua decizia optimă.

Masterclass-ul va atinge pe scurt fiecare din aceste aspecte:

  • Procese de gândire
  • Procese de schimbare
  • Convingerea colegilor
  • Crearea influenţei
  • Ce rol joacă situaţia economică, piaţa, mediul?

Gândiţi-vă la şanse, nu la probleme

  • Dezvoltarea strategiilor de gândire pozitivă
  • „Ura, o problemă!” (este<>ar trebui să fie)

Obţinerea unei imagini de ansamblu

  • Gândirea imaginativă şi persuasiunea
  • Obţinerea încrederii în procesul de luare a deciziilor
  • Curajul de a decide

Convingerea celorlalţi cu idei, decizii, soluţii

  • Comunicarea strategiilor de gândire pozitivă
  • Gândirea şi acţiunea la nivel global
  • Comunicare orientată către rezultat

Realizarea mai multor obiective în mai puţin timp

  • Managementul individual al timpului
  • Controlarea fluxului de informaţie
  • Mărirea eficienţei prin acţiuni metodice

Activarea dinamicii grupului

  • Persuasiune profesională şi leadership
  • Liderul discuţiei; moderator sau dictator?
  • Munca metodică în proiecte pe grupuri

Influenţa activă pentru manageri, lideri de proiect şi oameni de vânzări

  • Folosirea tehnicilor de creativitate practică
  • Elaborarea şi munca sistematică către viziuni
  • Recunoaşterea Utopiei ca o şansă personală
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Managing Director, Semper Human Training

Silviu Hotăran a devenit "antreprenor în educaţie" la începutul anului 2009, pasiunea şi obiectivul său fiind schimbarea şi dezvoltarea oamenilor, echipelor şi organizaţiilor, prin proiecte complexe (training, coaching, mentoring etc), orientate pe obiective. În perioada 1996-2008, Silviu a fost General Manager la Microsoft, 9 ani pentru filiala din România ţi 3 ani pentru Europa de Sud Est, unde a răspuns de dezvoltarea afacerilor şi organizaţiilor Microsoft din12 ţări. În prezent este Managing Director în cadrul companiei GKTI Semper Human.

Citeste mai mult
Moderatori

Realizator emisiuni Radio-Tv, Trainer Public Speaking,

In prezent este trainer ANC specializat pe tehnica livrarii mesajului in discurs. De doi ani si jumatate formeaza public-speakeri, traineri, precum si persoane care sunt constiente de faptul ca nu pot transmite cunostinte si informatii daca nu stapanesc arta oratoriei, dictia si tehnicile de gestionare a emotiilor. De asemenea, este trainer certificat Persolog dupa modelul DISC, voice over la BTI, speaker si moderator permanent la Business Days de peste 3 ani.

Citeste mai mult