Masterclass 10 [BD] - Strategii de crestere si exit
#FORMAT
Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri, care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie prin accesarea unor piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.
#TOPICURI
Strategii de dezvoltare, Strategii de crestere a afacerii, Strategii de exit
#AUDIENTA target
Se adreseaza in principal antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, managerilor din companiile stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat. Nivelul de transfer al cunostiintelor este avansat.
#TEMA si CONTEXT
Desi s-ar putea sa sune ciudat, cand incepi o noua afacere sau faci strategii si planuri de dezvoltare a unei firmei existente trebuie sa ai in minte si o strategie de exit. Asta inseamna sa poti anticipa un mod in care sa iesi de pe piata.
In acelasi timp, indiferent de domeniul de activitate, exista un ciclu de business in evolutia oricarui tip de afacere. Orice antreprenor responsabil trebuie sa cunoasca aceste cicluri pentru a-si adapta strategia propriei firme la tendintele pietei. Daca in faza de initiere a afacerii antreprenorul trebuie sa intre pe nise de piata in expansiune, iar etapa de dezvoltare a firmei ar trebui sa coincida cu cresterea pietei, la fel si momentul de exit trebuie ales cu mare atentie.
Pentru ca la un moment dat sa poti iesi avantajos dintr-o afacere si sa transformi in cash partile ce iti revin din vanzare, fuziune sau oferta publica, ai nevoie sa-ti pregatesti din timp fiecare pas pana la acel moment. Lipsa unei evaluari corespunzatoare sau o estimare gresita, pot face ca iesirea de pe piata sa fie un esec pentru firma, esec ce poate fi evitat cu siguranta.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- ce este cresterea unei afaceri?
- care sunt ciclurile de dezvoltare ale afacerii?
- cum poti dezvolta afacerea?
- care sunt principalele strategii de crestere si cand le poti aplica?
- ce este strategia de exit?
- cum poti construi o strategie de exit de succes?
- cand sa faci exit din afacere?
Lista speakeri
Associate Dean, MsM Romania
Sergiu Neguț este consultant și Board adviser specializat în creștere antreprenorială și transformare organizațională, speaker și Associate Dean of Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management România. Sergiu are la activ investiții ca Business Angel în afaceri locale, printre care frufru, 2parale, Softelligence, sau Intermedicas. Este laureat speakerul anului la categoria Inovatie la Business Days.
Proprietar, BanuInvest
Florentin Banu, fost campion român de badminton, este autorul a două mari afaceri de succes pe piaţa românească: S.C. Joe I.B.C S.R.L. (afacere încununată de succesul cu care s-a efectuat vânzarea societăţii către Nestle, producător mondial din industria alimentară) şi lanţul de supermarket-uri S.C. Artima R.I.C. (firmă ce a fost vândută concernului polonez PEF Investment, în luna martie a anului 2005, devenind ulterior lanţul de supermarket-uri „Carrefour”). Omul de afaceri timișorean se concentrează, în prezent, pe susținerea celor trei business-uri pe care le deține. Împreună cu fratele său, controlează, prin intermediul grupului Banuinvest, trei afaceri – Banuconstruct (dezvoltarea și construirea de imobiliare în Timișoara), Banusport (un complex sportiv dezvoltat în Timișoara) și Interpart Production (afacere cu mase plastice și matrițe, în special pentru industria auto).
Director, Advisor, Fraser Finance
Andreas Cser este Director si Adviser la Fraser Finance din 2008. De asemenea, este Investor si Advisor in cadrul Stent Tek si Angel Investor activ in cadrul unor companii precum Dizinga, Jampp, Zonga.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.