Workshop 13 [MARK] - Cum sa te promovezi in mod inteligent prin continut?

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile la care participa pana la 3 speakeri se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

 marketing, social-media, platforme digitale, aplicatii mobile, content management, interactiunea cu audienta

#AUDIENTA target

manageri de marketing, manageri de continut, specialisti de continut, specialisti de social-media, specialisti de comunicare, pr, blogeri, persoane care scriu sau contribuie la continut pe platforme digitale, antreprenori, manageri care contribuie la continut, comunica, interactioneaza folosind platforme digitale cu clienti si potentiali client

#TEMA si CONTEXT

Astazi nu ne mai putem imagina vreun business care sa nu aiba o platforma digitala pentru a interactiona cu clientii sau consumatorii. In acest context mediul digital este plin de informatie, de zgomot, sunt mii, sute de mii de campanii pentru produse si servicii care ajung la noi direct sau indirect, de multe ori fara ca macar sa fim parte din publicul lor tinta sau fara ca macar sa fim interesati de tema sau subiectul respectiv. Acest lucru ne-a scazut atentia, am devenit foarte selectivi, preferam sa initiem noi procese de cautare pentru continut relevant si util pentru noi, in loc sa inghitim tot ceea ce primim zilnic in casuta de email, in feed-ul platformelor de socializare la care suntem abonati...Astfel continutul de calitate devine relevant, si este un important factor de diferentiere in aceasta mare de zgomot si mizerie digitala care ne bombardeaza zilnic...Mai mult de atat analiticele si posibilitatea platformelor digitale de a distribui continutul targetat ne permite sa generam continut valoros si sa o generam doar celor care au un interes legat de acel subiect. Utilizarea logica, a platformelor digitale si de socializare si mecanismele inteligente de promovare prin continut devin modele de comunicare si de interactiune preferate de companii si de clientii acestora, care ajuta si la cresterea increderii unii in altii...

Acest workshop isi propune sa raspunda intr-un mod interactiv la unele din intrebarile de mai jos:

  • cum sa cream continut valoros pentru audienta noastra de pe site, blog?
  • cum sa cream continut valoros pentru audienta noastra de pe paginile de socializare?
  • cum aflam zonele de interes pentru audienta noastra si cum ne adaptam continutul pentru a satisface aceste zone de interes?
  • ce inseamna personalizarea continutului? cum o putem face in strategia noastra de a adapta continutul cat mai mult la interesele si nevoile audientei noastre?
  • cum comunicam eficient prin newslettere? ce inseamna un newsletter de impact pentru audienta noastra?
  • ce doresc abonatii la newslettere?
  • care sunt caracteristicile unui newsletter de impact pentru audiente din diverse domenii?
  • ce inseamna conceptul de micro-experiente de share-uit? 
  • cum putem genera continut valoros prin contributori? cum ii alegeme? cum ii recompensam pentru contributia lor? ce mecanisme exista pe piata legata de performanta generata de continutul lor? ce masuram mai exact?

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Antreprenor, blogger, Anefcom

Florin Roșoga este autor și blogger, cunoscut pentru materialele sale de dezvoltare personală și comunicare online.

Citeste mai mult

Managing Partner, Valoria Business Solutions

Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.

Citeste mai mult

Director / Producer, Inspirational Filmmaking

Tedy Necula produce campanii video inspirationale pentru branduri, in cadrul agentiei care ii poarta numele. Campaniile sale sunt memorabile si pline de emotie. Din portofoliul lui fac parte Fan Courier, Colliers, Unilever, Apa Nova, Chevrolet, UNICEF. Prin povesstea sa de viata inspira audinte din toata lumea. Inspirationalul aduce revelatii, iar revelatiile produc schimbarea.

Citeste mai mult

CEO, Upswing

Radu Marcusu este CEO al Upswing.ro si Co-Founder la Flori Urbane. Are experienta de peste 8 ani in SEO si, anterior, a fost Head of SEO si SEO Coordinator la SEO monitor Agency.

Citeste mai mult

Sociolog si analist comportamental, www.mihaelastroe.ro

Mihaela Stroe este doctor in sociologie, speaker, trainer, autor, specialist in analiza comportamentala. Din 2003 Mihaela este partenera de afaceri cu fostul agent FBI Joe Navarro, unul dintre fondatorii diviziei de Analiza Comportamentala din cadrul FBI.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant comunicare & Branding personal, Co-fondator Chic-Elite.ro

Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca, precum Eva.ro sau revista Cariere, si am avut ocazia de a interactiona cu sute de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri. 2015 mi-a imbogatit activitatea cu doua proiecte noi – comunitatea online dedicata femeilor Chic-Elite.ro, unde sunt co-fondator, si o structura de economie sociala, un hotel de animale de companie, Hello, Pet!, unde sunt brand ambassador.

Citeste mai mult