Workshop 12 [HR] - Focus on the Employee Experience

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile la care participa pana la 3 speakeri se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

 experienta de angajat, trenduri moderne in HR, noua ordine in HR, managementul performant al resurselor umane, schimbarea strategiei de resurse umane

#AUDIENTA target

Manageri de resurse umane, specialisti in resurse umane, consultanti in resurse umane, specialisti in brandul de angajator, specialisti in recrutare, specialisti in engagement, antreprenori, manageri care au in subordine oameni.

#TEMA si CONTEXT

Este probabil schimbarea care, cel putin pe noi echipa Business Days, ne bucura cel mai mult pe piata muncii. O orientare din ce in ce mai accentuata si focusata a managerilor de resurse umane intr-o abordare a relatiei cu angajatii din aceasi perspectiva ca a unui client. Nu este inca un fenomen global, dar se manifesta deja inclusiv in randul unor companii din Romania. Angajatul va fi tratat la fel ca si un client. Cu strategii coerente si bine puse la punct de atragere a lui (comunicare, promovare, pr, brand de angajator), cu strategii coerente, adaptate si bine pus la punct de recrutare/selectie/integrare, cu strategii personalizate de formare pe post si de dezvoltare profesionala, cu strategii coerente de motivare, engagement, cu strategii moderne de management al performantelor, cu strategii de fidelizare si nu in ultimul rand cu politici corente si adaptate la realitatile prezentului si la tendintele viitorului in ceea ce priveste recompensarea acestora...

Practic rolul departamentului de resurse umane se transforma in unul strategic. Va avea bugete noi si mai mari, care vor include resurse consistente si pentru promovare, comunicare, pr si cresterea si consolidarea brandului de angajat. Se va pune accent pe tot parcursul relatiei cu un angajat, inca din faza de potential candidat, pana la etapele post angajare si eventual in transformarea acestuia in amabasador de brand.

Contextul economic actual, transformarea digitala accelerata si provocarile de pe piata muncii, imping managerii de resurse umane sa adopte cat mai repede o abordare axata pe cresterea satisfactiei in experienta si interactiunea cu angajatul. Astazi acest fenomen este un factor de diferentiere puternic pentru organizatiile care au inceput sa-l aplice, dar in curand se va transforma intr-un factor obligatoriu, daca vrei sa ramai pe piata.

Acest workshop isi propune sa scoata in evidenta cateva aspecte cheie legate de implementarea unei strategii de crestere a sastisfactiei angajatilor in experienta si interactiunea cu compania. Ne popunem sa gasim raspunsuri la cat mai multe din intrebarile de mai jos intr-un workshop interactiv:

  • cat este de important sa ai oameni buni la recrutare? 
  • de ce sa tratezi studentii, absolventii de liceu ca si potentiali clienti?
  • de ce sa ai o relatie buna cu toti fosti angajati indiferent de motivul pentru care dumurile voastre s-au despartit?
  • nu uita de colaboratori, de interni, de voluntari, de freelanceri...
  • cum sa creionezi o experienta pozitiva unui angajat?
  • ce sa faci in fiecare etapa a vietii angajatului in organizatia ta?
  • cum te asiguri ca oferi cea mai buna experienta angajatilor tai?

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Director General, Raiffeisen Leasing IFN

Cu o experienta de peste 23 de ani in domeniul financiar-bancar, Felix a detinut diverse functii de conducere in cadrul unor institutii financiare de renume, precum ING Bank, Tiriac Bank si Raiffeisen Bank Romania, din luna ianuarie 2010 ocupand functia de Director General al Raiffeisen Leasing. In aprilie 2014 a fost numit Presedintele ALB (Asociatia Societatilor Financiare din Romania ) iar in 2015 a fost reales pentru un nou mandat. In prezent este membru al RBLS (Fundatia Liderilor de Afaceri din Romania). Anul trecut a ocupat locul 42 in topul celor mai admirati CEO din Romania, realizat de Revista Business Magazin si pozitia cu numarul 7 in topul celor mai admirati finantisti. Este ferm convins de afirmatia care spune ca „Nu poti obtine rezultate diferite, facand lucrurile la fel.

Citeste mai mult

Managing Partner, Corporate Performance Solutions

Claudiu Popovici si-a inceput activitatea de training si consiliere profesionala in 2004, dupa 10 ani de cariera profesionala in companii multinationale si romanesti, si o perioada extinsa de implicare in activitati de voluntariat. El abordeaza trainingul cu metode mai apropiate de consultanta comportamentala decat de cele ale “predarii”: - Are in vedere unicitatea fiecarui grup si a fiecarui participant la training - aflat intr-un moment distinct al vietii si carierei sale, influentat comportamental de “cultura organizationala”, precum si de tiparele de gandire dobadite in evolutia sa.

Citeste mai mult

Managing Partner, RoPlus-Thomas Romania

Inovație, noutate în HR și business, reprezintă sensurile pe care Sorina Bradea le urmează de 19 ani. Trainer și consultant în cadrul propriei firme, Romarketing, a adus în România în 1998 Thomas International, unul din cele mai cunoscute și utilizate sisteme de evaluare comportamentlă la nivel internațional. Crede în valoarea fiecăruia, în posibilitatea de a-ți utiliza potențialul la maximum - cu condiția să îl cunoști.

Citeste mai mult

Owner Luca Cleaning; Manager International Ballroom; Owner EVENTOS, Luna Cleaning; International Ballroom; EVENTOS

Sigina Luca este o tanara antreprenoare, de numele sau legandu-se proiecte precum agentia de evenimente Evenots, firma de curatenie Luna Cleaning si Asociatia Bucatarilor din Transilvania.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant Comunicare în Business I Expert Media I Founder Powerful Communication, Powerful Communication

Laura Dragomir este Consultant Comunicare în Business și Expert Media. De asemenea, este trainer, facilitator, speaker și moderator evenimente de business.

Citeste mai mult