Workshop 10 [HR] - Formarea profesionala si invatarea personalizata in era digitala

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile la care participa pana la 3 speakeri se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

 Dezvoltare profesionala, Managementul performantei la locul de munca, Programe de dezvoltare profesionala inteligente si eficienta, Eliminarea "gap"-ului de abilitati din organizatie, Managementul competentelor, Managementul talentelor in organizatie

#AUDIENTA target

Manageri si Directori de Resurse Umane, Specialisti si Experti in resurse umane, Consultati, Traineri, Antreprenori, Profesionisti, toti cei interesati de tema si subiect

#TEMA si CONTEXT

Una dintre cele mai importante tendinte pe termen lung in managementul resurselor umane este tratarea individuala a angajatilor, in special in ceea ce priveste dezvoltarea lor profesionala si achizitia de competente. Din acest punct de vedere HR-ul poate invata foarte mult de la marketing, care experimenteaza aceasta tendinta de a customiza pe individ, continutul, comunicarea, promovarea si chiar si serviciile sau produsele pe care acesta si le doreste. Aceasta tendinta devine din ce in ce mai vizibila si in randul managementului fortei de munca. Apare din ce in ce mai frecvent notiunea de Employee Experience, pentru care am alocat un workshop dedicat. Ideea este ca cel mai vizibil aspect in focusul pe individualizarea experientei angajatilor este in programele de training si de dotare cu competente a personalului din organizatiile mari, multinationale. Este drept ca in multe din cazuri inca aceste programe sunt implementate sub forma de test, de proiecte pilot, dar imbucurator este faptul ca tendinta prinde radacini si se extinde la nivelul mediului de business din Romania, chiar remarcam interes in implementare si la institutii de invatamant superior. Valul de schimbari este generat in special de la firmele de consultanta si de formare profesionala care au inteles ca traversam vremuri in care forte generate de piata muncii, de transformarea digitala accelerata a societatii si mediului economic, de nevoia de revolutionare si resetare a sistemului de invatamant, ne determina sa vrem solutii rapide de adaptare la cerintele in continua si rapida schimbare a competentelor anumitor joburi. Ori ca acest demers sa fie posibil procesele de invatare trebuie adaptate la nivelul de competente, la viteza de asimilare si la capacitatea de intelegere a fiecaruia...si personalizarea procesului de invatare este solutia viabila.

In acest workshop ne propunem sa raspundem la cat mai multe intrebari, in mod interactiv, legat de:

  • ce este procesul de invatare si dezvoltare profesionala personalizata?
  • ce nu este acest proces?
  • ce trebuie sa facem pentru a implementa cu succes astfel de procese de invatare persoonalizate in organizatiile noastre?
  • cum o putem face?
  • cum sa ne asiguram ca acest proces de invatare personalizat va si avea succes?
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Chief Development Officer, Fan Courier

Răzvan Drăgoi este Chief Development Officer pentru FAN Courier. In primavara lui 1998, Razvan Drăgoi isi incepea cariera profesionala ca om de vanzari intr-o companie dedicata vanzarilor de produse cosmetice, unde a ocupat consecutiv functia de Reprezentant de Vanzari, Coordonator de Vanzari si Director de Vanzari. In 2002, se alatura echipei de management a FAN Courier. Este parte a echipei de peste 15 ani, timp in care a invatat antreprenoriat si intraprenoriat de la oameni de succes.

Citeste mai mult

Decan, Profesor, entrepreneur, corporate trainer , Griffiths School of Management

Intreprinzator Romano-American de succes cu o bogata experienta in marketing si vanzari atat in companii romane cat si americane, Dr. Sebastian Vaduva este, de asemenea, profesor si autor al unor carti de specialitate, din anul 2005 fiind numit ca si decan al Facultaţii de Management Griffiths in cadrul Universitatii Emanuel din Oradea.

Citeste mai mult

Manager HR, Supremia Grup

Oana Piper este HR managerul companiei Supremia Grup, lider pe piata ingredientelor alimentare din Romania. Cu o experienta de 10 ani in domeniul resurselor umane, Ioana considera ca misiunea sa este de a ajuta organizatiile sa isi atinga maximul de potential

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant comunicare & Branding personal, Co-fondator Chic-Elite.ro

Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca, precum Eva.ro sau revista Cariere, si am avut ocazia de a interactiona cu sute de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri. 2015 mi-a imbogatit activitatea cu doua proiecte noi – comunitatea online dedicata femeilor Chic-Elite.ro, unde sunt co-fondator, si o structura de economie sociala, un hotel de animale de companie, Hello, Pet!, unde sunt brand ambassador.

Citeste mai mult