Workshop 8 [COM] - Cum sa crestem vanzarile prin atragerea de noi clienti?

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

vanzari, negocieri, prospectare, targetare eficienta a clientilor, contactarea clientilor potential prin telefon sau email, vanzarea catre clienti noi, folosirea tehnologiei in vanzare, cresterea vanzarilor

#AUDIENTA target

manageri de vanzari, specialisti in vanzari, agenti de vanzari, manageri care in activitata lor au nevoie de dezvoltarea abilitatilor de vanzare, managerii din departamentele comerciale, care vand catre clienti noi, fie direct, fie indirect prin distributori sau magazine partenere, antreprenori, cei interesati de dezvoltarea abilitatilor de vanzare.

#TEMA si CONTEXT

Workshopul se va concentra pe a arata cateva modalitati prin care poti astazi, folosind tehnologia si toate mijloacele pe care la ai la dispozitie sa-ti cresti vanzarile prin atragerea de noi clienti pe care sa-i transformi in cumparatori. Workshopul se va concentra atat pe posibilitatile pe care le au agentii de vanzari in activitatile de identificare, contactare si ofertare a clientilor B2B cat si pe posibilitatile pe care le au cei care vand catre consumatori (B2C), fie ca vorbim de mediul offline (birouri, magazine, puncte de vanzare, pe teren) fie ca vorbim de mediul online (e-commerce. shop online, vanzarea de servicii sau produse eminamente online pe baza de abonament sau taxa). Workshopul va avea la baza metodologia dezvoltata de cei doi experti in vanzari: Eusebiu Burcas si Eliade Rotariu in programul Sales Mastery.

In cadrul sesiunii speakerii vor incerca sa ofere raspunsuri la urmatoarele intrebari:

  • care este procesul optim de vanzare in functie de tipologie produsului sau serviciului vandut si a clientului tintit?
  • cum identifici cele mai bune oportunitati din piata?
  • care este aritmetica vanzarilor?
  • cum identifici corect nevoile si dorintele clientilor astfel incat sa le oferi solutiile potrivite pentru ei?
  • de ce obiectiile clientilor sunt motive de bucurie pentru vanzatorii profesionisti?
  • cum identifici semnele pozitive in procesul de vanzare si cum cresti rata de succes?
  • cum sa-ti organizezi eficient intalnirile cu clientii astfel incat sa-ti atingi obiectivele?
  • ce inseamna lead-generation? cum poti folosi tehnolgia in favoarea ta?
  • cum poti folosi in mod optim social-media in procesul de vanzare?
  • cum sa-ti construiesti o oferta bazata pe nevoile pe care vrei sa le satisfaci la client?
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Fondator, De Klausen

Eliade Rotariu, fondator și director general al companiei De KLAUSEN este un practician în adevăratul sens al cuvântului, cu un stil minimalist-realist, orientat către rezultate. Are o experiență solidă de peste 20 ani în management și vânzări, în companii românești și în multinaționale, atât din postura de general manager, cât și din cea de trainer și consultant. Este printre primii consultanți CMC din Transilvania (Certified Management Consultant), obținând cea mai înaltă certificare internațională pe care o poate primi un consultant în management. De peste 15 ani susține succesul indivizilor, echipelor și organizațiilor prin activități integrate de consultanță, business training și coaching. Tratează organizațiile prin prisma asemănărilor cu organismul uman, fiind convins că reușita echipei și a organizației este suma armonizata a succeselor și împlinirilor individuale.

Citeste mai mult

Fondator, Burcash - Managementul Banilor

“Misiunea mea este să ajut cel putin un milion de români să-și gestioneze eficient banii și să-și construiască bunăstarea. Așa vom vedea mai mult zâmbet și iubire în jurul nostru." Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999. Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. În calitate de consultant a consiliat peste 150 de companii în proiecte de optimizare a vânzărilor, alinierea proceselor interne și creșterea accelerată a profitului. De asemenea oferă consiliere pentru proprietarii de afaceri în ce privește strategiile de exit și managementul averii personale. În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor

Citeste mai mult
Moderatori

Fondator, Burcash - Managementul Banilor

“Misiunea mea este să ajut cel putin un milion de români să-și gestioneze eficient banii și să-și construiască bunăstarea. Așa vom vedea mai mult zâmbet și iubire în jurul nostru." Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999. Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. În calitate de consultant a consiliat peste 150 de companii în proiecte de optimizare a vânzărilor, alinierea proceselor interne și creșterea accelerată a profitului. De asemenea oferă consiliere pentru proprietarii de afaceri în ce privește strategiile de exit și managementul averii personale. În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor

Citeste mai mult