Workshop 7 [COM] - Cum sa-ti transformi clientii in fani fideli ai brandului?

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

 strategii de loializare, fidelizarea clientilor, brand, consumatori fideli, fani, cresterea gradului de loializare

#AUDIENTA target

manageri comerciali, manageri de marketing, specialisti in vanzari, specialisti in marketing, comunicare si pr, antreprenori, manageri si specialisti in relatii cu clientii, specialisti din departamentele de suport, service, customer care, specialisti in retentie si loializare, oricine interesat de subiect

#TEMA si CONTEXT

Scopul ultim al oricarui business este de a avea clienti fideli, care sa revina cat mai des sa cumpere, cat mai mult, care sa iubeasca brandul, sa-l recomande  tuturor cunoscutilor si sa-l apere in contexte nefavorabile. Toti ne dorim asta, dar putin intelegem ce trebuie si cum trebuie facut in organizatie ca sa ajungi sa ai clienti fideli fanatici ai brandului (va rog sa cititi cuvantul fanatic in contextul ei pozitiv).

In cadrul acestui workshop interactiv ne propunem sa analizam o serie de aspecte importante in definirea si implementarea unei strategii eficiente si de impact de fidelizare a clientilor si de transformarea acestora in fani ai brandului/produsului sau serviciului companiei. Ne propunem sa raspundem la cat mai multe intrebari dintre cele de mai jos:

  • ce vor clientii nostri de fapt cu adevarat?
  • cat de bine ne cunoastem clientii?
  • cum putem strange informatii valoroase despre clientii nostri, despre obiceiurile lor de cumparare, despre zonele lor de interes, si la ce ne ajuta astea?
  • ce este profilul de client ideal?
  • cum putem imbunatatii experienta de interactiune a clientilor cu compania?
  • care este rolul principal al departamentului de relatii cu clientii?
  • intelegem care este diferenta intre a fi loial si fidel fata de un brand?
  • ce este o strategie de loializare?
  • care sunt costurile de vanzare fata de un client loial fata de un client nou?
  • ce putem obtine de la un sistem de gestionare eficienta a reclamatiilor? la ce ne ajuta reclamatiile si sugestiile?
  • ce inseamna sa fi fan al unui brand?
  • de ce este important si ce castigam daca avem multi fani ai brandului?
  • cum putem ajunge sa avem astfel de fani ai brandului?
  • la ce ne ajuta platformele online, mobile si social-media in strategiile de loializare a clientilor si in cele de transformare a clientilor loiali in fani fideli ai brandului
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Country Manager, Answear.ro

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce din România.

Citeste mai mult

Managing Director, MSLGROUP The Practice

Communication & PR professional with 14 years of experience, from journalism and direct marketing to public relations and social media. After a solid career in journalism, with 4 years in print media and television, and several enriching experiences in direct marketing and PR, in 2007 Oana Bulexa became one of the first employees of the PR agency which she is currently running as Managing Director. She grew professionally step by step, with increasing responsibilities, from PR Consultant up to Head of PR Department and then to her current managerial position. Along the years, she has been engaged with work at strategic, supervision and implementation level in numerous communication campaigns, for more than 60 clients from various domains such as FMCG, retail, real estate, IT&C, automotive or financial. She is a strong expert both in Corporate PR & in Consumer PR. She was the project leader of numerous successful campaigns, with an impressive track record of more than 50 international and local awards, in competitions such as Cannes Lions, EMEA SABRE Awards, Global SABRE Awards, European Excellence Awards, IPRA Golden World Awards, Romanian PR Award or ADC*RO Awards. Oana also gained valuable experience as a juror in local and international competitions (e.g. Romanian PR Award, ADC*RO Awards, Stevie Awards, Eurobest), as a guest speaker in various industry events and as a trainer for industry professionals and aspirants.

Citeste mai mult

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Citeste mai mult

Brand consultant and designer , Wiron

Adrian Mironescu este un designer de brand cu multe recunoașteri internaționale, cu background în informatică, curios și dedicat creării de concepte potrivite și diferențiatoare. Caută mereu să aibă o viziune de ansamblu, pune mare accent pe interdisciplinaritate și se ocupă de toate etapele proiectelor de (re)branding - de la analiză la strategie, de la nume la logo, de la implementare la managementul brandului. Doreșe să ajute la crearea și dezvoltarea unor branduri românești puternice.

Citeste mai mult

Founder&Chief Optimizer, UX Studio

Eugen Potlog are peste un deceniu de experiență în online, pe care o folosește în cea mai nouă ipostază profesională a sa – Founder&Chief Optimizer @UX Studio. De-a lungul carierei, Eugen a colaborat cu branduri precum eMAG, Flanco, Banca Transilvania, BCR si Oriflame, iar din 2016 deține certificarea UX din partea Nielsen Norman Group, lider mondial în user experience. În cadrul UX Studio, Eugen își dorește să ajute companiile să crească prin: - optimizarea ratelor de conversie și a experienței de utilizare a site-urilor existente; - optimizarea experienței de utilizare a aplicațiilor web&mobile; - optimizarea experienței de utilizare pentru soluțiile de back-end; - implicare în procesul de creare aplicații&site-uri noi, astfel încât rezultatul final să satisfacă atât nevoile utilizatorilor, cât și obiectivele de business ale companiei.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult