Masterclass 1 [BD] - Auditarea echipei de vanzari

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

#TOPICURI

Managementul echipei de vanzari, Auditarea echipei si departamentului de vanzari cu focus pe:

  1. Auditarea obiectivelor
  2. Auditarea mecanismelor de realizare a obiectivelor
  3. Auditarea angajatilor
  4. Auditarea climatului
  5. Fisa de auditare

#AUDIENTA target

Antreprenori, Directori de Vanzari, Directori de Resurse Umane, care au in companie cel putin doi agenti de vanzari

 

#TEMA si CONTEXT

Auditarea echipei de vanzari este procesul prin care se identifica daca formatul de vanzari folosit de companie, este unul functional, profesional si daca produce efecte pozitive sau nu.

Work-Shop-ul ajuta participantii sa identifice cu precizia unui medic chirurg toate problemele intalnite intr-un departament de vanzari si sa isi stabileasca cu aceiasi precizie, actiuni de corectie a acestora.

Sesiunea de masterclass are ca scop transferul intregii metodologii de auditarea a departamentului si a echipei de vanzari, dar si de organizare a acestuia dupa principii simple dar profesioniste.

Participantii vor primi urmatoarele:

  1. Fisa de auditare a departamentului de vanzari
  2. Competentele unui agent de vanzari
  3. Un mod de evaluare al unui agent de vanzari
  4. Procesele si sistemele de vanzare ce trebuie implementate

De ce aveti nevoie pentru a participa

  1. Laptop
  2. Stick de memorie
  3. Lista cu problemele cu care va confruntati
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

General Manager;Consultant in managementul afacerilor, CBC Romania

Petre Nicolae are o expertiza de peste 20 ani in conducerea afacerilor de anvergura, ocupand pe rand, functii de executive management la trei dintre cele mai mari companii nationale si mutinationale din Romania: Coca Cola, Interbrands si European Drinks, la ultima ocupand functia de General Manager.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult