Workshop 6 [HR] - Human vs Digital

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

 Viitorul pietei muncii, Colaborarea dintre oameni si masini, BigData, Analiticele si deciziile in HR, Data Driven HR Management, HR Management, Social Media si HR, Digital Data si HR, 

#AUDIENTA target

Manageri si Directori de Resurse Umane, Specialisti si Experti in resurse umane, Consultati, Traineri, Antreprenori, Profesionisti, toti cei interesati de tema si subiect

#TEMA si CONTEXT

O tema controversata. In parte trezeste teama, in randul celor care cred ca masinile vor contribui la un numar mai mare de disponibilizari, cresterea somajului, in parte oamenii cred ca masinile si transformarea digitala ne vor ajuta sa trecem la un nou nivel al evolutiei si al existentei noastre. Specialistii si futurologi din intreaga lume ne indeamna sa inlocuim Oameni versus Masini cu Oameni si Masini, unde cuvantul si sugereaza legatura puternica si inseparabilitatea dintre oameni si masini sau oameni si lumea digitalizata. Noi pentru a fi fair si pentru curentul care este speriat de posibilitatile negative pe care le poate avea o tehnologizare si robotizare exagerata a lumii am pastrat versus...

In acest workshop vom incerca sa aducem putina lumina asupra acestor posibilitati printr-un dialog constructiv si interactiv despre potentialul colaborativ dintre oameni si masini, despre posibilitatile de dezvoltare pe care le deschide aceasta colaborare, despre evolutia noastra ca si oameni, ca omenire, dar si despre pericolele si aspectele mai putin pozitive pe care la poate imbraca o lume automatizata, robotizata si digitalizata peste masura...

Vom incerca sa raspundem la cateva intrebari:

  • este automatizarea si robotizarea o solutie pentru lipsa acuta de muncitori, de specialisti, de profesionisti in anumite ramuri industriale, in productie?
  • este automatizarea proceselor de analiza si decizie o solutie pentru anumite organizatii?
  • pot masinile si inteligenta artificiala decide mai bine decat omul?
  • care sunt industriile care pot profita la maximum de digitalizare? in ce fel? cum se va reflecta asta asupra fortei umane din aceste organizatii?
  • care sunt industriile care nu pot fi digitalizate in mod excesiv si unde omul nu poate fi scos din ecuatie?
  • cum ne poate ajuta tehnologia in imbunatatirea calitatii activitatii la locul de munca?
  • cum ar trebui sa se pozitioneze managerii de resurse umane fata de de aceasta tendinta de digitalizare?
  • poate tehnologia ajuta la cresterea diversitatii si a echitatii la locul de munca? poate ajuta la integrarea mai usoara a anumitor categorii de persoane cu dizabilitati sau cu diverse probleme pe piata muncii, in anumite organizatii?
  • la ce riscuri ne expunem?
  • care sunt cele mai pesimiste scenarii legate de transformarea locurilor de munca ale viitorului?
  • ce joburi vor disparea datorita tehnologizarii si digitalizarii?
  • ce noi abilitati va trebui sa ne dezvoltam? in ce ritm? sunt copii nostri pregatiti pentru adaptarea la aceste cerinte? ce ar trebui noi ca si parinti sa facem?
  • cum sa va schimba recrutarea peste 10 ani? dar peste 20 de ani?
  • cum se va schimba sistemul de management al performantei in organizatii peste 10 ani? dar peste 20 de ani?
  • cum vom invata? cum ne vom dezvolta personal si profesional? 
  • cat de mult si de profund vom accepta tehnologia in vietile noastre, in joburile noastre, in companiile noastre, in societatea noastra?
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Founder, www.efratavnor.com

Efrat Avnor este unul dintre cei mai buni consultanti in performanta la nivel global, Project Manager si dezvoltator de programe de management al performantei. Efrat are peste 20 de ani de experienta, cu precadere in industria IT, in identificarea si rezolvarea barierelor in design-ul, implementarea si strategia unor proiecte de amploare, precum si in construirea unor programe operationale eficiente de management al performantei. Experienta ei profesionala include construirea de la 0 si gestionarea echipelor de lucru din 5 continente. In ultimii 7 ani, Efrat a consultat,de asemenea, si IMM-uri in curs de dezvoltare. Activitatea profesionala a lui Efrat presupune dezvoltarea unor sisteme si culturi organizationale colaborative, concentrandu-se pe eficientizarea costurilor si timpului alocat acestor procese. In domeniul sportiv, activitatea profesionala a lui Efrat in ultimii 7 ani a presupus coaching-ul unor antrenori de top ale unor echipe performante precum: echipa Cleveland Sport (NBA Cavaliers, AFL Gladiator, Hockey Monsters, Basketball D-league) si antrenorul principal al echipei de baschet Maccabi Tel Aviv.

Citeste mai mult

Administrator public, Primaria Muncipiului Oradea

Ca formatie jurist, Dacian Palladi activeaza in afaceri din 1992. Vreme de 11 ani a desfasurat activitatea de consultanta juridica si financiar-fiscala. De mai bine de 10 ani desfasoara activitati de consultanta in managementul general al companiilor, managementul schimbarii, managementul inovatiei, marketing si psihologia consumatorilor. Persoana publica, pasionat de dezvoltare personala, de ceva vreme se exprima si in scris pe blogul sau www.dacianpalladi.com .

Citeste mai mult

Owner, Intercultural Business Consultant

Antreprenor Romano-German, owner al Intercultural Business Consultant din 2004, se dedica in primul conectarii Romaniei cu “lumea mare” , consolidand cooperarile de business la nivel de angajati, echipe, departamente si companii, prin metode adecvate de coaching, training si consultanta. Este o experta recunoscuta a culturii romanesti de afaceri, autoare de carti si speaker in domeniul intercultural. Vasta experienta profesionala include 16 ani de cariera globala ca expert si manager intr-o corporatie de tehnologie leader de piata. Pana azi, peste 70 de firme multinationale, firme mici si mijlocii au beneficiat de serviciile de consultanță oferite prin propria firma. Ca profesor asociat al IBR, programul MBA global al universitatii Steinbeis Berlin, dezvolta antreprenori si manageri de pe diferite continente in domeniul HR si Operations. Adrienne Rubatos este un networker pasionat, integratoare de diversitate, dezvoltatoare “inside-out” si practicanta al invatarii continue. Activeaza in diverse organizatii profesionale locale, europeene si globale.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant Comunicare în Business I Expert Media I Founder Powerful Communication, Powerful Communication

Laura Dragomir este Consultant Comunicare în Business și Expert Media. De asemenea, este trainer, facilitator, speaker și moderator evenimente de business.

Citeste mai mult