Workshop 5 [MARK] - Brandingul si pozitionarea corecta pe piata

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

 Branding, Pozitionare, Mixul de marketing, Piata, Pret, Valoare perceputa, Brand Awareness, Strategii de activare a brandului

#AUDIENTA target

Manageri de marketing, Manageri de comunicare, Profesionisti, Specialisti in social-media, online, digital marketing, Antreprenori, manageri care folosesc canalele digitale in comunicare, promovare, publicitate sau vanzare, cei intersati de subiect

#TEMA si CONTEXT

Era pe care o traversam are cateva caracteristici definitorii pe care nu le mai putem ignora: viteza, accesibilitate instanta la informatie, de oriunde, de catre oricine, foarte mult zgomot, o jungla infinita de date in care nu ai harta si te poti pierde foarte usor...Specialistii de marketing trebuie sa fie constient ca in aceste vremuri brandul, pozitionarea corecta pe piata si comunicarea potrivita sunt vitale pentru succesul unei companii, a unor produse sau servicii. In acest context trebuie sa intelegem bine ce este un brand, cum facem pozitionarea pe piata si cum comunicam in era digitala. Iata ce-si propune acest workshop interactiv sa aduca in atentia participantilor:

  • ce este brandingul in era digitala? ce a pastrat si care sunt trendurile viitoare de care sa tinem cont in branding?
  • care sunt ingredientele de succes pentru un brand de impact?
  • ce este activarea de brand?
  • cum pozitionam corect pe piata un brand? un produs? un serviciu? un concept? o companie?
  • care sunt ingredientele esentiale ale unei pozitionari de succes?
  • de ce tinem cont atunci cand facem strategia de pozitionare?
  • cu ce ne influenteaza mediul online si platformele digitale in strategia de branding si pozitionare? ce avantaje scot la iveala? ce provocari ne arunca in fata?
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Brand consultant and designer , Wiron

Adrian Mironescu este un designer de brand cu multe recunoașteri internaționale, cu background în informatică, curios și dedicat creării de concepte potrivite și diferențiatoare. Caută mereu să aibă o viziune de ansamblu, pune mare accent pe interdisciplinaritate și se ocupă de toate etapele proiectelor de (re)branding - de la analiză la strategie, de la nume la logo, de la implementare la managementul brandului. Doreșe să ajute la crearea și dezvoltarea unor branduri românești puternice.

Citeste mai mult

Managing Director, MSLGROUP The Practice

Communication & PR professional with 14 years of experience, from journalism and direct marketing to public relations and social media. After a solid career in journalism, with 4 years in print media and television, and several enriching experiences in direct marketing and PR, in 2007 Oana Bulexa became one of the first employees of the PR agency which she is currently running as Managing Director. She grew professionally step by step, with increasing responsibilities, from PR Consultant up to Head of PR Department and then to her current managerial position. Along the years, she has been engaged with work at strategic, supervision and implementation level in numerous communication campaigns, for more than 60 clients from various domains such as FMCG, retail, real estate, IT&C, automotive or financial. She is a strong expert both in Corporate PR & in Consumer PR. She was the project leader of numerous successful campaigns, with an impressive track record of more than 50 international and local awards, in competitions such as Cannes Lions, EMEA SABRE Awards, Global SABRE Awards, European Excellence Awards, IPRA Golden World Awards, Romanian PR Award or ADC*RO Awards. Oana also gained valuable experience as a juror in local and international competitions (e.g. Romanian PR Award, ADC*RO Awards, Stevie Awards, Eurobest), as a guest speaker in various industry events and as a trainer for industry professionals and aspirants.

Citeste mai mult

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Citeste mai mult

KO by Karina Ochis, CEO

Karina Ochis este CEO şi Brand Master în cadrul companiei KO by Karina Ochis, antreprenor în serie, best selling author, speaker, brand şi life coach. KO by Karina Ochis este o companie de branding şi marketing de ultimă generaţie (www.kobykarinaochis.com). De asemenea, Karina a fondat Ana Karina Luxury Concept care a debutat cu Elite Life Beauty and Wellbeing SPA în Oradea (http://eliteliferesort.com). În cartea best seller "Cracking the Code to Success", scrisă alături de Brian Tracy, Karina abordează subiectul brandingului de elită. A publicat recent cartea „The Influence of Social Media on US Presidential Campaigns: A Case Study of 2008 and 2012”, care abordează alegerile din Statele Unite din perspectiva mediatică. Karina e life coach acreditat de Tony Robbins prin Robbins-Madanes Training. Alături de World Success Company, a vorbit în faţa a sute de antreprenori din întreaga lume despre branding, branding personal, lifestyle design, leadership, marketing şi antreprenoriat.

Citeste mai mult

Director de Marketing, Home Garden

Cu experiență de peste 14 ani în marketing și antreprenoriat, cu studii doctorale în același domeniu, îmbinat cu câțiva ani petrecuți în companii multinaționale, Ghassan Shakhshir conduce acum departamentul de marketing al Safeway International, firmă clujeană de import și distribuție de produse alimentare. Începând din 2012 obiectivul principal al lui Ghassan a fost să dezvolte brandul propriu al firmei, Home Garden, astfel încât acesta să devină un brand național și european, exportul primelor produse sub sigla Home Garden începând din 2016.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant comunicare & Branding personal, Co-fondator Chic-Elite.ro

Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca, precum Eva.ro sau revista Cariere, si am avut ocazia de a interactiona cu sute de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri. 2015 mi-a imbogatit activitatea cu doua proiecte noi – comunitatea online dedicata femeilor Chic-Elite.ro, unde sunt co-fondator, si o structura de economie sociala, un hotel de animale de companie, Hello, Pet!, unde sunt brand ambassador.

Citeste mai mult