Workshop 3 [MARK] - Cum sa generezi performanta in business folosind eficient social-media

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

 Marketing, Social media, Promovare, Publicitate, Intelegerea canalelor de comunicare si a influentei pe care o au asupra consumatorilor

#AUDIENTA target

Manageri de marketing, manageri de comunicare si PR, profesionisti, specialisti si consultanti social media, antreprenori, profesionisti, manageri care utilizeaza social-media in comunicare, cei interesati de subiect

#TEMA si CONTEXT

Social media a evoluat incredibil de mult in ultimii ani. A ajuns sa fie parte din viata noastra a tuturor, fie ca vrem, fie ca nu, fie ca suntem implicati direct, fie ne afecteaza indirect prin prieteni, copii, familie, colegi...dar este prezenta in viata noastra personala si profesionala zi de zi...Cred ca este momentul sa nu o mai ignoram, sa invatam cat mai multe despre aceste platforme de socializare si sa intelegem in ce mod putem sa o integram in business in asa fel incat sa ne genereze profit si performanta in activitatile noastre.

In cadrul acestui workshop incercam sa raspundem la cat mai multe din aceste intrebari:

  • care sunt platformele sociale de astazi si la ce sunt ele folosite?
  • care din aceste platforme de socializare pot fi folosite in business si in ce fel?
  • ce beneficii avem daca utilizam social media in business (directe si indirecte)?
  • cum putem obtine informatii valoroase despre audienta, clientii si consumatorii produselor si serviciilor noastre?
  • cum putem creste brand awareness-ul prin social media?
  • cum putem creste loialitatea si dezvolta fidelitatea fata de produsele, serviciile si brandul nostru?
  • cum sa derulam cu succes campanii de promovare targetate cu rezultate in timp real?
  • cum putem genera lead-uri cu o rata de conversie mai mare?
  • cum poti oferii clientilor si consumatorilor tai o experienta mai bogata si mai de impact prin social media?
  • cum poti creste traficul pe site-ul tau utilizand social media? dar cum poti imbunatatii pozitia ta in topul cautarilor?
  • cum poti afla in timp real ce fac competitorii tai?
  • cum poti impartasii continut mai usor si mai rapid?
  • cum poti face geo-targeting in mod eficient?
  • cum sa dezvolti o comunitate?
  • cum sa dezvolti relatiile cu clientii si consumatorii tai?
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

CEO și Co-fondator, SilkWEB

Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.

Citeste mai mult

CEO, Upswing

Radu Marcusu este CEO al Upswing.ro si Co-Founder la Flori Urbane. Are experienta de peste 8 ani in SEO si, anterior, a fost Head of SEO si SEO Coordinator la SEO monitor Agency.

Citeste mai mult

CEO, Increase Media

. Catalin Matei este antreprenor si CEO al Increase Media, o agentie de digital marketing care lucreaza cu brand-uri din toata lumea. Catalin si-a inceput cariera consultand pentru diverse companii din Romania si din strainatate la varsta de 15 ani, ajungand in prezent sa conduca o agentie digitala de 15+ oameni care le ofera sprijin companiilor in gasirea celor mai eficiente metode de marketing adaptate la era in care traim.

Citeste mai mult

Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom

Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.

Citeste mai mult

Founder&Chief Optimizer, UX Studio

Eugen Potlog are peste un deceniu de experiență în online, pe care o folosește în cea mai nouă ipostază profesională a sa – Founder&Chief Optimizer @UX Studio. De-a lungul carierei, Eugen a colaborat cu branduri precum eMAG, Flanco, Banca Transilvania, BCR si Oriflame, iar din 2016 deține certificarea UX din partea Nielsen Norman Group, lider mondial în user experience. În cadrul UX Studio, Eugen își dorește să ajute companiile să crească prin: - optimizarea ratelor de conversie și a experienței de utilizare a site-urilor existente; - optimizarea experienței de utilizare a aplicațiilor web&mobile; - optimizarea experienței de utilizare pentru soluțiile de back-end; - implicare în procesul de creare aplicații&site-uri noi, astfel încât rezultatul final să satisfacă atât nevoile utilizatorilor, cât și obiectivele de business ale companiei.

Citeste mai mult
Moderatori

Antreprenor, blogger, Anefcom

Florin Roșoga este autor și blogger, cunoscut pentru materialele sale de dezvoltare personală și comunicare online.

Citeste mai mult