Marius Iurian

Marius Iurian este cofondator și Managing Partner la Transart Business Software din 1997. Urmându-și propriul vis - "de a crea software pentru occident", vis ce părea utopic pe vremea comunismului, Marius a fondat alături de câțiva colegi de facultate una dintre primele companii de software care avea să dezvolte proiecte pentru Europa de Vest și care au ajuns să fie utilizate în peste 35 de țări.
 
Marius a absolvit facultatea de Matematică-Informatică din cadrul Universității Babeș-Bolyai și ulterior un MBA la The Open University. În decursul ultimilor 25 de ani Marius a acumulat o experiență extensivă și consistentă, atât în ce privește dezvoltarea, lansarea, vânzarea și implementarea de produse software pachetizate sub brand propriu, cât și în ce privește înțelegerea detaliată a nevoilor de business și supervizarea implementării unor proiecte software pentru clienții de top, ce adresează în principal arii ce se află la confluența dintre Management, Sales, Marketing, Logistică, Financiar sau Producție.
 
Marius este sufletul și vizionarul Transart care coordonează echipele de Sales & Marketing și dezvoltarea strategică a produselor și brandurilor Transart. El s-a bucurat în tot acest timp atât de sprijinul partenerilor cu care a pornit afacerea, cât și de echipa de profesioniști care reprezintă astăzi marea familie extinsă de angajați ai Transart.
 
Pionier pe zona de aplicații mobile pentru automatizarea forței de vânzare încă din ani 1998-1999, Transart este astăzi lider regional pe piața europeană de SFA & Retail Execution, cu peste 15 clienți multinaționale și peste 250 companii de distribuție care folosesc HERMES, TRANSART CORTEX sau proiecte personalizate de Business Intelligence.
 
Oferind soluții cu adevărat funcționale, aplicații stabile și ergonomice ușor de adaptat la specificul afacerii, suita Transart de aplicații software pentru afaceri a evoluat și s-a extins permanent fiind disponibilă la prețuri competitive.
 
Neomanager, prima aplicație Windows de gestiune și contabilitate dezvoltată pentru piața românească și promovată de Transart, sub brand propriu, a evoluat într-unul dintre cele mai performante sisteme ERP din România - cu peste 1300 de clienți.
 
În prezent, oferta Transart pentru IMM-uri integrează, pe de o parte, componente robuste de tip ERP, SFA, BI, WMS, RETAIL POS, EDI, CRM, Salarizare - dezvoltate in-house, dar și componente specializate oferite de parteneri pe zona de e-Shop B2B/ B2C,  Document management, TMS, Retail.
 
Companii importante, precum Unilever, Molson-Coors, Mondēz, Heineken, Strauss, Johnson & Johnson, Coca-Cola, Danone, JDE, Pepsico, Kandia Dulce, Reckitt Benckiser, Walmark, Aqua Carpatica, Scandia Food, Zarea, Vascar, Cafea Fortuna, Maravet, Univer, Mogyi, Croco, Soudal, Prodvinalco, Josi, Melinda Instal, Areon, Mewi, Intex, Amigo & Intercost, Prosoft, Damila, Prodalcom, Punctual Impex, Simultan, Elit Cugir ... sunt doar câteva dintre cele care au ales să implementeze soluții oferite de Transart.