Sesiune speciala [Antreprenoriat] 2 - Echipa. Cultura. Comunicarea

#FORMAT

Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEME ABORDATE

  • Ce inseamna o echipa performanta?
  • Care este rolul culturii pentru a construi o echipa fantastica?
  • Care sunt stilurile de comunicare pe care ar trebui sa le foloseasca un antreprenor?
  • Cum afli punctele tari ale echipei pentru a le putea menține?
  • Cum tratezi limitele echipei?
  • Care este rolul fiecărei persoane în echipă?
  • Cum antrenezi echipa  pentru schimbare?
  • Cum tratezi conflictele în cadrul echipei?
  • Care este rolul inteligentei emotionale in echipa?
  • Ce rol joaca increderea? Dar respectul?
  • Care e modul optim de a da feedback in echipa?

​# RESURSE

  • prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
  • o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
  • o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
  • acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)

 

Lista speakeri

Antreprenor și consilier în afaceri,

Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.

Citeste mai mult

Managing Partner, Profit Consulting

Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.

Citeste mai mult

CEO, Noblesse Group

Antreprenor de succes in industriile creative si culturale, Loredana Preda fondeaza compania Noblesse Group International in 2002, creand de-a lungul timpului mai multe branduri Noblesse Interiors , Studio Insign , Palatul Noblesse, Noblesse Academy si Asociatia cultural Noblesse. Acestea activeaza in domeniile: mobilier si decoratiuni, servicii de proiectare in design interior si arhitectura, evenimente corporate si artistice, proiecte culturale, academie de cursuri de dezvoltare personala si profesionala, promovand prin toate acestea un lifestyle plin de valoare. Aceste branduri spun fiecare o poveste, nascute din pasiune, leadership vizionar, competenta managerială, dorința de dezvoltare continuă și dragostea de frumos, de cultură și istorie, impreuna dand nastere unui business de familie, menit a fi lasat mostenire.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult