Workshop [Sales&Marketing]2 - Vânzarea și negocierea în era digitală

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Contactless: cum să vinzi unui client fără să-i zâmbești
  • Friendly click sau crearea de conținut în vânzarea online
  • Cum să folosim AI și machine learning în vânzările online
  • Digital sales | Strategia reducerilor, mituri, și succesul Black Friday
  • Diferențe: vânzarea pe marile platforme vs. vânzarea pe propriul site
  • Smart by Heart: Cum să vinzi cu pasiune în era digitală

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum faci o strategie pe termen lung în digital, mediu care se schimbă continuu?
  • Ce schimbări aduce voice search în vânzări?
  • Ce schimbări aduce anul 2019 în vânzările digitale?
  • Am un startup. Cum stabilesc strategia de vânzări online?

 

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Fondator, Accelera®

Are peste 28 de ani de experienta nationala si internationala în marketing, vanzari si dezvoltare comerciala A avut proiecte în Franta, Germania, Italia, Spania, Cehia, Bulgaria, Austria, India si România pentru companii ca Accor, Allianz, Vodafone, Aliat Mercedes, BMW Bavaria Automobile si inca peste 200 de companii. A imparti scena cu Robin Sharma, Paul Martinelli, Alain Cardon si cu cei mai buni traineri din România

Citeste mai mult

Senior trainer, Manager SMART HR

Magnoliu Stan este în prezent Senior Trainer și Manager al companiei Smart HR. Are o activitate profesională de peste 15 ani în domeniul resurselor umane și al dezvoltării personale și de peste 12 ani ca trainer certificat CNFPA și Persolog.

Citeste mai mult

Manager , ACknowledge

Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experienta in companii ca Orange, Sony Ericsson si Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.

Citeste mai mult

Consultant, Trainer, Leverage Negotiation

Radu este trainer și consultant în negociere. Deține 20 de ani experiență de business în negocieri comerciale, vânzări și management de echipe de vânzători.

Citeste mai mult

Head of IM (Telecom) Division, Samsung Romania

Cristian Cojocaru este pasionat de vanzari, management si dezvoltarea echipelor. Are o indelungata experienta in companii mari unde a condus si crescut echipe cu performante deosebite.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu a făcut studii de științe politice și de istorie, apoi a obținut doctoratul în sociologie. Este adept convins al învățării permanente.

Citeste mai mult