Workshop [HR&Leadership] 3 - Comunicarea în leadership

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.

#TEME ABORDATE

  • Leadership in interactiunea cu echipa
  • Stabilirea si comunicarea priorititilor in echipa
  • Depasirea dificultatilor comunicarii digitale si folosirea digital-ului pt eficientizarea activitatii
  • Obiectivele strategice, obiective departamentale si obiective individuale si alinierea la obiectivele companiei
  • Strategia de continut si managementul mesajelor
  • Comunicarea obiectivelor de la ”ordin” la implicare
  • Branding personal in leadership
  • Feedbackul si rolul sau in managementul performantei
  • Delegare si responsabilizare
  • Networking inter-departamental
  • Comunicarea obiectivelor  – dezvoltarea unei strategii de continut care implica si motiveaza
  • Declustering communication - supraincarcarea informatiei si
  • Comunicarea toxica si comunicarea motivanta
  • Relatia intre comunicarea leader-ului si performanta echipei

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Antreprenor online, Kooperativa 2.0

Scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii.

Citeste mai mult

Antreprenor și consilier în afaceri,

Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.

Citeste mai mult

General Manager, Pleiada Boutique Hotel

Dora Morhan ocupă funcția de Business Development Manager în cadrul Pleiada Boutique Hotel, asta în timp ce era și Coordonator Marketing în cadrul Operei Naționale Române din Iași.

Citeste mai mult

Crisis Management&Preparedness Consultan, Radu Turcescu

Radu Turcescu este speaker și consultant strategic în relații publice, specializat în 3 aspecte: rezolvarea crizelor, protejarea reputației și schimbarea percepției opiniei publice.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult