- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
Workshop [HR&Leadership] 2 - Leadership în vremuri provocatoare
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
- Cum conduci cand ai in echipa mai multe generatii
- Dezvoltarea rezilientei in echipa
- Femeia leader si provocarile ei
- Presiunea timpului si prioritatile in leadership
- Coordonarea activitatii echipei sub presiunea targetelor si obiectivelor provocatoare
- Empowerment si responsabilizarea echipei
- Motivarea si stimularea echipei
- Cum sa creezi o cultura de coaching
- Employee engagement
- Leadership si performanta sub-standard
- Agilitate emotionala in leadershiop
- Suprasolicitarile pentru oamenii din echipa – cum le abordam
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Workshop [Sales&Marketing]2 - Vânzarea și negocierea în era digitală
Workshop [Management&Strategie] 2 - Automatizarea clienților
Lista speakeri
CEO, High EQ Australia
Dr. Natanael Costea și-a început cariera în 1997 și și-a extins dezvoltarea profesională în leadership training, coaching și business education.
President, Președintele Grupului Eurolines Romania
Dragoș Anastasiu este un RePatriat de succes. La origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent și președintele Grupului Eurolines România.
Fondator, Academia de HR
Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.
Partener fondator, Coaching Partners
Experiența profesională a lui Dan cuprinde peste 10 ani de activitate didactică universitară, în care a predat management, și 15 ani de management executiv în companii din diverse industrii, cu preponderență în proiecte mari de schimbare în condiții de criză.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.