Workshop 16 - Atragerea, retentia si motivarea talentelor in echipa
Cui se adreseaza? - antreprenorilor, managerilor care coordoneaza echipe, managerilor de resurse umane, profesionistilor din resurse umane
Modul de desfasurare? - sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate
TEMA
Probabil este una dintre provocarile vremurilor actuale si sigur una dintre cele mai mari batai de cap ale managerilor, leaderilor si antreprenorilor de azi: capacitatea de a atrage talentele si persoanele potrivite in echipa, fie ca vorbim de manageri, fie ca vorbim de pozitii de executie.
Cu cat industria din care faci parte este mai competitiva cu atat provocarea este mai mare. Daca iti si desfasori activitatea intr-o regiune unde oferta de munca este mult peste cerere, provocarea devine si mai mare, iar daca sistemul educational nu este aliniat la cerintele pietii de munca si livreaza pe piata de munca absolventi nepregatiti corespunzator sau nepotriviti, provocarea devine dureroasa.
Cu toate astea, specialistii, expertii si practicienii in resurse umane gasesc solutii si se adapteaza pentru a putea asigura performanta pe care managerii o solicita si pe care standardele din industrie o impun.
Crearea unui brand puternic de angajator este una din cele mai importante strategii viabile pe termen lung pentru atragerea de personal competent. Unul dintre cele mai benefice efecte ale unui brand puternic este de a atrage tinere talente şi candidaţi de top, dar şi de a creşte rata de retenţie a angajaţilor.
Workshopul urmareste sa ajute la intelegerea tendintelor moderne in arta recrutarii talentelor si sa gaseasca solutii la provocarile curente ale managerilor de resurse umane si a leaderilor de echipe cand sunt in cautarea celor mai potriviti oameni pentru echipele lor:
- cum se creaza un brand de angajator puternic si eficient?
- care sunt tendintele in asteptarile actuale ale candidatilor talentati?
- care sunt tendintele legate de recrutare, selectia si evaluarea candidatilor in contextul acestor schimbari?
- cum se schimba strategia de motivare a salariatilor in contextul in care strategiile de brand de angajator sunt aplicate?
- cat sunt de importante gradul de compatibilitate intre valorile si principiile companiei cu cele ale viitorului salariat si in ce mod afecteaza aceasta apropiere performanta salariatului?
- cum arata astazi un pachet de beneficiu optim si care sunt tehnicile prin care poti creiona un astfel de pachet?
- cat este de importanta echipa pentru cresterea gradului de retentie al talentelor si oamenilor performanti in echipa?
- cat este de importanta abordarea flexibila a relatiei de munca pentru atragerea talentelor?
- cum construiesti astazi o strategie de marketing pentru atragerea talentelor in compania si echipa ta?
- cat este de important mediul online si canalele de social media in recrutarea talentelor?
- ce alte modalitati ai pentru a atrage talente in organizatia ta?
- cum te poti diferentia de organizatiile concurente, atunci cand derulati in acelasi timp campanii de recrutare pe aceleasi joburi?
- cum identifici un talent?
- cum te asiguri ca un candidat este persoana potrivita pentru echipa ta?
- cum poti evalua cu riscuri minime performanta pe care o poate genera pe termen scurt, mediu si lung?
Pentru ca toate aceste teme, nu pot fi abordate intr-un seminar de 100 de minute, este util sa prioritizati aceste teme, fie solicitand moderatorilor inainte de workshop un top 5 teme pe care ati vrea sa le abordeze invitatii cu exemple sau studii de caz, urmate de sesiuni de intrebari si raspunsuri sau sa solicitati de la inceput o sesiune de intrebari si raspunsuri prin care sa clarificati cat mai multe din intrebarile celor din sala pe durata workshopului, urmand ca moderatorul sa canalizeze intrebarile venite din sala catre invitati, in functie de aria de expertiza a fiecaruia.
Lanseaza o intrebare specialistilor prezenti la acest workshop prin intermediul moderatorului acestei manifestari!
Pentru a participa la acest workshop este nevoie de tichet de acces PLUS (o zi sau ambele zile) sau PREMIUM (o zi sau ambele zile).
INSCRIE-TE acum!
Investeste in dezvoltarea ta personala si profesionala! Fii mai bun decat competitia ta!
Lista speakeri
Senior trainer, Manager SMART HR
Magnoliu Stan este în prezent Senior Trainer și Manager al companiei Smart HR. Are o activitate profesională de peste 15 ani în domeniul resurselor umane și al dezvoltării personale și de peste 12 ani ca trainer certificat CNFPA și Persolog.
Senior Community Leader,
David Horner is a Senior Community Leader in Raleigh, North Carolina weaving the civil society, the academic and the business community together. As a native of North Carolina, David completed an undergraduate degree at Wake Forest University, a master’s degree from Gordon-Conwell and is currently a PhD candidate in leadership. His passion is developing, growing and mentoring leader, a job that he has wonderfully performed fort almost four decades in the United Stated and abroad. He is an accomplished author and conference speaker and sits on board of numerous multi-million dollars organizations. David and his wife Cathy have been married 42 years, have three married sons and five grandchildren.
Director HR, Ropharma
Dan este membru al Consiliului de Administrație și director al departamentului de resurse umane al companiei Ropharma - un business integrat, cu activități de producție, distribuție, retail în sectorul farmaceutic și de servicii medicale. Din aceasta pozitie, participa activ la dezvoltarea strategiei si politicilor de resurse umane, atragerea si managementul talentelor fiind una din provocarile permanente carora le raspunde. Experienta sa in implementarea principiilor Lean Sigma si in gestionarea sistemelor integrate de resurse umane, l-au sustinut in atragerea si dezvoltarea talentelor in reteaua nationala de peste 120 de farmacii administrata in prezent de Ropharma.
Moderatori
Managing Partner, BRUMM
Cu peste 17 ani de experienta in piata de training & consultanta, antreprenor, trainer si consultant, experienta in designul si conducerea programelor de training si dezvoltare HR, in companii private, servicii publice si administratie, in domeniile: comunicare, dezvoltarea echipei, leadership, abilitati manageriale, vanzari si customer delight, managementul schimbarii si al tranzitiilor, negociere.