Seară internațională de business networking

Scopul acestor seri internationale

Evenimentul face parte din demersurile noastre de a facilita promovarea României ca și destinație de business, pentru a încuraja schimburile economice și parteneriatele dintre companiile românești și cele străine și pentru a atrage investitori în țara noastră.

Acest demers este un prim pas pe care îl facem pentru trecerea la etapa internațională a proiectului Business Days.
În acest demers al nostru construim parteneriate și punți de cooperare cu Ambasade, Consulate, Camere de Comerț Bilaterale și Asociații Bilaterale de oameni de afaceri.

Mulţumim Camerei de Comerţ Bilaterală România-IsraelCamera de Comert Britanica Romana , Camerei de Comerţ Bilaterală România-OlandaCamerei de Comerţ Bilaterală România-Franţa că fac posibilă organizarea acestor seri la un nivel calitativ ridicat şi susţin eforturile noastre de a poziţiona România pe harta mondială ca şi destinaţie de business.

Cui se adreseaza?

Participanţii vor fi manageri de la firme din Israel, Marea Britanie, Olanda şi Franţa precum şi din alte ţări prezente în România, expați, antreprenori şi manageri de la firme româneşti interesate de identificarea oportunităţilor de business cu firmele respective, oficialităţi, reprezentanţi ai camerelor de comerţ bilaterale şi a asociaţilor profesionale bilaterale, diplomaţi economici, ambasadori, consuli, atașați economici.

Cum se poate participa la aceste seri internationale de business networking?

Pot participa la aceste seri internationale de business networking doar cei care au o invitatie primita de la organizatori sau de la partenerii sustinatori ai acestor seri si au confirmat participarea lor.

Pot solicita o invitatie din partea organizatorilor cei care au un tichet de acces PREMIUM sau VIP.

Cum se desfasoara?

Serile internationale de business networking au loc în fiecare seară pe durata evenimentului CEE Entrepreneurship Summit 2015 cu începere de la ora 18:30 în sala AMBASADOR din cadrul Grand Hotel Napoca.

La fiecare eveniment vom avea unul sau mai mulţi guest speakeri de talie internaţională care vor avea o scurtă intervenţie pe o temă de mare interes în contextul businessurilor globale.

Numarul de locuri la aceste seri internationale este limitat la 80.

Programul propus pentru aceste seri este:

18:30-18:35 - cuvant de deschidere din partea preşedintelui Business Days
18:35-18:40 - introducere din partea sponsorului manifestărilor
18:40-19:00 - vor vorbi pe rând reprezentanţi ai consulatelor, ambasadelor, camerelor de comerţ bilaterale sau a asociaţiilor profesionale implicate
19:00-19:30 - key-note speech - invitaţi speciali

19:30-20:10 - cocktail si networking

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Honorary Consul , Netherlands

Wouter Reijers studied Economics and Consumer science at Wageningen University in The Netherlands. He has a vast experience in restructuring companies so they can become successful and profitable again.

Citeste mai mult

Leadership Conductor si Trainer,

Giorgio Fabbri este un muzician (dirijor de orchestră, interpret şi compozitor), trainer expert în dezvoltarea leadership-ului şi profesor adjunct la Universitatea din Ferrara. Experienţa sa reuneşte cunoştinţele din muzică, management şi training. A condus şi interpretat în cadrul a sute de evenimente muzicale din toată lumea (Italia, Europa, Japonia şi SUA), alături de artişti precum Luciano Pavarotti, Mirella Freni, Carla Fracci.

Citeste mai mult

Country Manager, Kilpatrick ™

Sotiris started his career in 1990 as a sales trainee in L'OREAL while studying business administration in Deree college(the American college in Greece) after completing his military obligations he worked at ING as an insurance broker and then moved back to fmcg at NESTLE as a key account sales man. In 1998 he moved as an area sales manager of Castrol intl and in the year 2000 moved into consulting as a trainer at Response int. In the year 2001 he took the challenge of becoming the general manager of Response in Romania by moving there to establish the local office from scratch. In 2006 Sotiris participated in the opening of the Bulgarian affiliate as well as the transformation of the executive search department into a separate company, Stanton Chase Intl., a major American network that Response joined. In the end of 2006 he decided to establish his own business in Bucharest UP services with key activities as recruiting, executive search, training and events. During the following years he established valuable international collaborations with APS, Advanced People Strategies UK, in training and HR tools (certified trainer) and Chris Daffy and the Academy of Service Excellence, a pioneer in the domain of customer experience management (certified trainer). He also had the chance to organize very big events bringing in Romania famous speakers including Stephen Covey, Daniel Goleman, Alan Pease, John Kotter and others, gathering more than 400 people in each event, with a record of 1200 attendees for Stephen Covey. He also had the chance to host for 3 years 2 radio shows in www.radiolynx.ro, one of the biggest internet radios in Romania "Global business"​ for international business news and interviews, and "job masters"​ for HR. Sotiris taught as a visiting professor to the executive MBA program of University of Wales in Romania delivering courses on international management, strategic human resources, leadership & management and organizational analysis. As country manager for Romania and Greece Sotiris is the focal point for all our clients in the region.

Citeste mai mult

Executive Director, Camera de Comerţ Olandezo-Română

Citeste mai mult

Keynote Speaker , Trainer,

Filipe Carrera este speaker si trainer international de origine portugheza cu activitate in peste 50 de tari de pe 4 continente. A scris 6 carti traduse in 7 limbi (una dintre carti se gaseste si in Romania:NETWORKING – ghid de supravietuire pentru profesionisti) si sustine cursuri in cele mai prestigioase universitati din Portugalia, Spania si Romania. In orice training el aduce informatii, umor si o experienta internationala vasta.

Citeste mai mult

Founder/Teacher Sundao, THE PATH Method

Master Yu susține prelegeri în toată lumea, ca învățător și speaker, despre transformare somatică prin “Arta Respirației” & “Vindecare Energetică Cuantică și Coaching” pentru Manifestarea Conștiinței. A acordat sesiuni de coaching și manifestare a energiei unor clienți din toată lumea, de la vecina de vis-à-vis la celebrități de top, lideri mondiali sau artiști – și fiecare dintre aceștia a constatat transformări profunde, pe măsură ce s-au aliniat mai bine la adevărata lor natură și la Dao, calea spre manifestare fără efort și fericire. Master Yu este cunoscut ca unul dintre cei mai inovativi și mai dinamici profesori, coach de dezvoltare personală, practician și autor al unor cărți precum “Sundao – Respirația daoistă și practica vindecării”. Îi inspiră pe toți să aducă mai multă bucurie în munca lor și mai multă dragoste în familie, în timp ce își construiesc o viață liniștită, activă și armonioasă. Misiunea pe care și-a asumat-o cu pasiune și dedicație este aceea de a culege și de a împărtăși secretele artei de a trăi, făcându-le accesibile, astfel încât umanitatea să-și amintească puterea prezenței umane. De aceea, a creat Școala Internațională a Manifestării Conștiinței (ISOCM), ca o modalitate de a cultiva cea mai puternică stare de bine și de a experimenta comuniunea autentică pentru o manifestare fără efort. După ce a sosit în SUA, în 1998, a pus bazele unui program revoluționar de coaching și vindecare integrală (“EQHC” – Vindecare Energetică Cuantică & Programul de coaching prin “Arta Respirației”), prin interpretarea sa unică asupra practicilor daoiste și a budhismului, îmbinate cu medicina orientală și știința modernă a mecanicii cuantice. Cu stilul său vivace și entuziast de vindecare și predare, el scoate la lumină principiile cele mai profunde și înțelepciunea care se află la baza filosofiei și artei antice. Master Yu s-a născut în apropiere de munții de est din Coreea de Sud. Drumul său spiritual a început la vârsta de 9 ani, sub îndrumarea unor profesori ca BongWoo (Daoist de munte) & SungChul (Maestru Budhist), împreună cu Maestrul HW Kwon, bunicul și bunica sa, care, mai târziu, aveau să devină călugări budhiști. După ani de meditație de concentrare și introspecție în prezența îndrumătorilor săi spirituali, a fost binecuvântat cu multe experiențe profunde care au condus la cea mai importantă experiență de eliberare și de înțelegere, cea care l-a vindecat de atacuri de panică, fobii, alergii, dureri fizice și de mintea centrată pe ego. Master Yu a descoperit în mod direct adevărul despre care vorbesc toate ființele iluminate: nu suntem corpul, mintea sau suferința noastră, ci, mai degrabă, o manifestare a unei prezențe eterne, a iubirii și a conștiinței. După integrarea acestei experiențe profunde în viața cotidiană, Master Yu a redescoperit abilitatea pe care o avea în copilărie de a “citi” cu acuratețe, prin empatie sincronizată gândurile și emoțiile suprimate în corpul și energia oamenilor. De asemenea, a început să “vadă” diversele interconexiuni din subconștientul unei persoane, astfel încât să poată înțelege cauzele originare ale blocajelor energetice, ale durerii sau ale bolii. După ani de experiență practică, aplicând știința tradițională a antrenării minții și corpului, medicina orientală și mecanica cuantică pentru împlinirea vieții (Măiestria Forței Vitale pentru auto-integrare), a creat o metoda revoluționară integrală de vindecare și coaching, care oferă soluții practice pentru vindecare spontană și transformarea conștiinței individuale, a societății și a planetei. Această metodă ajută oamenii să identifice și să elibereze rapid gândurile și emoțiile prin care se auto-sabotează și care sunt conectate la memoria celulară a corpului și să transforme problemele și neînțelegerile într-o stare de bine și de împlinire. Master Yu călătorește în toată lumea, oferind workshop-uri, sesiuni de coaching, ședințe de vindecare și retreaturi adulților, copiilor și organizațiilor. Prin munca sa, a ajutat mii de oameni să evolueze la starea de sănătate și la manifestarea prin sine a conștiinței. Ședințele private, workshop-urile de auto-vindecare, retreat-urile de meditație cu Master Yu ajută oamenii să nu se mai identifice cu propriul ego și să își asume riscuri pentru a trăi împliniți și fără frică. Master Yu locuiește în North Scottsdale, Arizona (SUA).

Citeste mai mult

Member of the managing board and shareholder , Reise-Kunst

Wolfgang Schenk is bachelor of business administration at university of applied science Osnabrück with focus on production and electronic data processing and master of business administration at universities Münster and Osnabrück with focus on production, economic taxation, micro economics, welfare economics. From 1992 untill today Wolfang Schenk is shareholder of all companies of the OSMA - group and constructing and managing a continuously growing business in the real estate market with rented flats as owner. Also, from 2005 is member of the managing board and shareholder of a regional travelling agency, named Reise-Kunst and internships for Christian students from CEE states. From 2013 is involved in activities in the academic entrepreneurship research with themes about the question: Where does come entrepreneurial foresight from. 12/2013: Honored in Berlin by the national German president with a high ranked German medal for social engagement Until today: honorable based president or member of board in several bigger regional social organizations.

Citeste mai mult

Președinte și profesor invitat la Consiliul Internațional ,

Domnul Hauenstein este preşedintele unei organizaţii internaţionale, profesor, coach şi trainer. În experienţa sa profesională, are ocazia să colaboreze şi să lucreze cu lideri, manageri de top, ambasadori şi alţi formatori de opinie. Este invitat să susţină cursuri la diverse universităţi internaţionale , masterclass-uri, conferinţe sau training-uri. Din anul 2000, este implicat constant în realizarea şi evaluarea calităţii proiectelor de cercetare.

Citeste mai mult

Senior Community Leader,

David Horner is a Senior Community Leader in Raleigh, North Carolina weaving the civil society, the academic and the business community together. As a native of North Carolina, David completed an undergraduate degree at Wake Forest University, a master’s degree from Gordon-Conwell and is currently a PhD candidate in leadership. His passion is developing, growing and mentoring leader, a job that he has wonderfully performed fort almost four decades in the United Stated and abroad. He is an accomplished author and conference speaker and sits on board of numerous multi-million dollars organizations. David and his wife Cathy have been married 42 years, have three married sons and five grandchildren.

Citeste mai mult

Director International Business Development, Marketizator

Yousuf Khatib is the International Business Development Director of Marketizator and he has an impressive background in international sales. Having 4+ years experience in an IT startup, he has recruited and trained more than 600 people in the insurance industry in Canada and he has travelled all around the world on business

Citeste mai mult

, Honorary Consul of Turkey

Vasile Andrei Vita a terminat Electronica si Telecomunicatiile la Cluj si a fost atras din liceu de acest domeniu. A inceput singur, cu economiile parintilor, pentru ca, la acea vreme, capitalul social minim era de 100.000 lei, o suma considerabila. Treptat, afacerea a prins contur, iar astazi Vitacom e un nume cunoscut si respectat in bransa. Astazi,Vitacom Electronics este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata importatorilor si distribuitorilor de accesorii pentru aparate electronice si electrocasnice si componente IT din Romania, Vitacom numara astazi peste 100 de angajati, 11 puncte de lucru, 8 magazine proprii si 3 depozite, cu 12.500 de articole active disponibile. Dar forta de vanzari a companiei este data de numarul mare de colaboratori si parteneri care revand produsele Vitacom in toata tara.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, Garajul de PR

"Mă prezint simplu Ioana. Prietenii îmi spun că sunt un haos creativ, o dezordine frumoasă, care fac doar ceea ce-mi place. Așa a apărut și Garajul de PR, la început a fost dorinţă, apoi pasiune, care asezonate cu gândirea pozitivă și cu mult curaj au transformat un vis în realitate. Sunt veselă, spontană și mă dedic 100% în tot ceea ce fac.” Ioana e un Antreprenor cu Zâmbet care se ghidează în afaceri după motto-ul lui Steve Jobs: „cei care sunt destul de nebuni, încât să creadă că pot schimba lumea, sunt cei care o și schimbă”.

Citeste mai mult

Office Leasing Consultant, Extind Management

De profesie economist, Dan Zaharia are peste 15 ani de experiență în management, vânzări și dezvoltare imobiliară. Trainer și speaker la diverse evenimente de afaceri sau din mediul universitar: Power L@unch, BringITOn, Startup Weekend, Romanian Outsourcing Summit & Awards, FII Practic, AIESEC – Leadership on Fire, HR Summit, Business Days. Deține firma Extind, unde se ocupă de închirierea clădirilor moderne de birouri din orașele regionale de succes (ex.: Iași, Cluj-Napoca), fiind un promotor al poziționării acestor orașe ca magnet pentru industria de IT & Outsourcing din România. De asemenea, Dan este membru fondator al filialei ROGBC Moldova în cadrul Consiliului Român al Clădirilor Verzi și site manager al Școlii Informale de IT, lansată la Iași în 2015. Din 2009 este membru fondator al Donor.ro, primul motor de căutare donatori de sânge din România.

Citeste mai mult