Workshop [leadership] - Importanta inteligentei emotionale in leadership

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

- brandul de angajator, strategii moderne de recrutare, folosirea social media in recrutare, procese profesionale de selectie, integrarea corecta a angajatilor in organizatie, dotarea cu competente si abilitati a noilor angajati, adaptarea lor la cerintele postului in cel mai scurt timp pentru a obtine maximum de eficienta si productivitatea, pachete de salarizare si compensatii non-financiare, retentia talentelor in organizatie

#TEMA si CONTEXT*

Conform cercetarilor statistice, competenta emotionala este de doua ori mai importanta decat abilitatile tehnice sau intelectuale. Dezvoltarea inteligentei emotionale reprezinta intelegerea si gestionarea emotiilor pentru a crea relatii armonioase cu cei din jur.

Fiecare experienta implica o reactie emotionala, iar pentru a trata mai eficient emotiile, o persoana trebuie:

  • Sa remarce emotiile
  • Sa simta emotiile
  • Sa sesizeze ce anumite transmite emotia
  • Sa dezvolte si sa urmareasca un nou fir al actiunii

Practicand cele de mai sus cu regularitate si sarguinta se poate imbunati nivelul de Inteligenta Emotionala. Pana recent activitatile si procesele mentale au fost apreciate mai sus de cele emotionale. In realitate ambele au o importanta egala. Inteligenta Emotionala stabileste importanta emotiilorin viata de zi cu zi.

Astazi un lider trebuie sa stapaneasca foarte bine componentele inteligentei emotionale pentru a putea gestiona eficient multitudinea de situatii care pot sa apara in relatiile profesionale si in afara jobului cu oamenii cu care interactioneaza. Cu cat este mai inteligent emotional cu atat abilitatea sa de a conduce in mod natural oamenii este mai buna.

Inteligenta Emotionala este formata din 4 elemente:

  • Intelegerea mai buna a propriilor emotii
  • Gestionarea eficienta a propriilor emotii si crestere semnificativa a calitatii vietii
  • Intelegerea mai buna a celor din jur si o convietuire cu un grad de confort ridicat
  • Crearea de relatii mai bune la toate nivelele cu cei din jur si cresterea productivitatii si a imaginii personale

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

  • ce este inteligenta emotionala?
  • care sunt componentele principale ale inteligentei emotionale?
  • Ce sunt emotiile? Cum si cand apar ele? Cum putem intelege mai bine emotiile noastre?
  • Cum putem gestiona eficient propriile noastre emotii pentru a creste calitatea vietii noastre si pentru a creste impactul nostru ca lider in organizatie?
  • Cum putem intelege mai bine emotiile celor din jurul nostru?
  • Cum putem dezvolta relatiile cu cei din jurul nostru?
  • Cum putem creste productivitatea si eficienta noastra si a echipei pe care o coordonam?
  • Ce legatura exista intre leadership si inteligenta emotionala? De ce este important ca un lider sa aiba un coeficient de inteligenta emotionala mare?
  • Se poate dezvolta si creste prin antrenament si educatie acest coeficient de inteligenta?
  • Ce este procesul de auto-constientizare?
  • Ce este si cum gestionam cu impact procesul de management al emotiilor?
  • De ce este importanta imaginea proprie si capacitatea de auto-motivare pentru un lider?
  • Ce sunt abilitatile sociale si cum le putem dezvolta?
  • Ce beneficii ne aduce dezvoltarea inteligentei financiare?

​# RESURSE*

 

Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.

 

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Founder, www.efratavnor.com

Efrat Avnor este unul dintre cei mai buni consultanti in performanta la nivel global, Project Manager si dezvoltator de programe de management al performantei. Efrat are peste 20 de ani de experienta, cu precadere in industria IT, in identificarea si rezolvarea barierelor in design-ul, implementarea si strategia unor proiecte de amploare, precum si in construirea unor programe operationale eficiente de management al performantei. Experienta ei profesionala include construirea de la 0 si gestionarea echipelor de lucru din 5 continente. In ultimii 7 ani, Efrat a consultat,de asemenea, si IMM-uri in curs de dezvoltare. Activitatea profesionala a lui Efrat presupune dezvoltarea unor sisteme si culturi organizationale colaborative, concentrandu-se pe eficientizarea costurilor si timpului alocat acestor procese. In domeniul sportiv, activitatea profesionala a lui Efrat in ultimii 7 ani a presupus coaching-ul unor antrenori de top ale unor echipe performante precum: echipa Cleveland Sport (NBA Cavaliers, AFL Gladiator, Hockey Monsters, Basketball D-league) si antrenorul principal al echipei de baschet Maccabi Tel Aviv.

Citeste mai mult

Sociolog si analist comportamental, www.mihaelastroe.ro

Mihaela Stroe este doctor in sociologie, speaker, trainer, autor, specialist in analiza comportamentala. Din 2003 Mihaela este partenera de afaceri cu fostul agent FBI Joe Navarro, unul dintre fondatorii diviziei de Analiza Comportamentala din cadrul FBI.

Citeste mai mult

Senior trainer, Manager SMART HR

Magnoliu Stan este în prezent Senior Trainer și Manager al companiei Smart HR. Are o activitate profesională de peste 15 ani în domeniul resurselor umane și al dezvoltării personale și de peste 12 ani ca trainer certificat CNFPA și Persolog.

Citeste mai mult
Moderatori

Country Manager, Kilpatrick ™

Sotiris started his career in 1990 as a sales trainee in L'OREAL while studying business administration in Deree college(the American college in Greece) after completing his military obligations he worked at ING as an insurance broker and then moved back to fmcg at NESTLE as a key account sales man. In 1998 he moved as an area sales manager of Castrol intl and in the year 2000 moved into consulting as a trainer at Response int. In the year 2001 he took the challenge of becoming the general manager of Response in Romania by moving there to establish the local office from scratch. In 2006 Sotiris participated in the opening of the Bulgarian affiliate as well as the transformation of the executive search department into a separate company, Stanton Chase Intl., a major American network that Response joined. In the end of 2006 he decided to establish his own business in Bucharest UP services with key activities as recruiting, executive search, training and events. During the following years he established valuable international collaborations with APS, Advanced People Strategies UK, in training and HR tools (certified trainer) and Chris Daffy and the Academy of Service Excellence, a pioneer in the domain of customer experience management (certified trainer). He also had the chance to organize very big events bringing in Romania famous speakers including Stephen Covey, Daniel Goleman, Alan Pease, John Kotter and others, gathering more than 400 people in each event, with a record of 1200 attendees for Stephen Covey. He also had the chance to host for 3 years 2 radio shows in www.radiolynx.ro, one of the biggest internet radios in Romania "Global business"​ for international business news and interviews, and "job masters"​ for HR. Sotiris taught as a visiting professor to the executive MBA program of University of Wales in Romania delivering courses on international management, strategic human resources, leadership & management and organizational analysis. As country manager for Romania and Greece Sotiris is the focal point for all our clients in the region.

Citeste mai mult