PACHETE DE ACCES PENTRU FIDELIZAREA CELOR MAI IMPORTANTI CLIENTI

     

    Din experienta celor peste 30 de editii Business Days desfasurate pana acum am observat ca partenerii nostri prefera sa foloseasca pentru fidelizarea celor mai importanti clienti invitarea lor gratuita la evenimentele Business Days, oferindu-le astfel mai multe beneficii cu impact imediat: conectarea la noutati, dezvoltarea profesionala, dezvoltarea afacerii si conectarea la numeroase oportunitati. In acelasi timp prin serviciile de promovare incluse in pachetele de fidelizare a clientilor isi pot consolida brandul si imaginea in randul clientilor existenti si pot atrage mult mai usor clienti noi care sa-si doreasca sa beneficieze de acelasi tratament din partea partenerului nostru.

    Astfel am dezvoltat 3 pachete preconfigurate de fidelizare a celor mai buni clienti ai tai:

    • PACHET 1 1100 euro
      • 5 pachete de acces de tipul Business Development (100/150)
      • acces la masa de pranz pentru invitati (15/30)
      • priority pass la eveniment si sesiunile evenimentului (5)
      • rezervari de locuri in primele randuri (5)
      • zona speciala de receptie VIP (5)
      • posibilitatea de promovare la locul evenimentului cu roll-up-uri (una in zona de socializare si una in sala de conferinta) (100 euro)
      • promovare prin logo pe site-ul evenimentului
      • de asemenea echipa de relatii cu clientii poate asista si ajuta partenerul in procesul de invitare, confirmare si ghidare in configurarea pachetului de acces pentru fiecare din invitatii sai
      • STOC/eveniment - 3/5 (BF/BD)
    • PACHET 2 2200 euro
      • 10 pachete de acces de tipul Business Development (100/150)
      • acces la masa de pranz pentru invitati (15/30)
      • priority pass la eveniment si sesiunile evenimentului (5)
      • rezervari de locuri in primele randuri (5)
      • zona speciala de receptie VIP (5)
      • posibilitatea de a oferi invitatilor lor un welcome pack la inregistrare (5)
      • posibilitatea de promovare la locul evenimentului cu roll-up-uri (una in zona de socializare si una in sala de conferinta) (100 euro)
      • insert pliant in mapa participantilor (100 euro)
      • promovare prin logo pe site-ul evenimentului
      • de asemenea echipa de relatii cu clientii poate asista si ajuta partenerul in procesul de invitare, confirmare si ghidare in configurarea pachetului de acces pentru fiecare din invitatii sai
      • STOC/eveniment - 2
    • PACHET 3 3200 euro
      • 15 pachete de acces de tipul Business Development (100/150)
      • acces la masa de pranz pentru invitati (15/30)
      • priority pass la eveniment si sesiunile evenimentului (5)
      • rezervari de locuri in primele randuri (5)
      • zona speciala de receptie la standul partenerului (5)
      • posibilitatea de a oferi invitatilor lor un welcome pack la inregistrare (5)
      • posibilitatea de a oferii invitatilor lor la plecare un goodie bags (5)
      • posibilitatea de promovare la locul evenimentului cu roll-up-uri (una in zona de socializare si una in sala de conferinta) (100 euro)
      • insert pliant in mapa participantilor (100 euro)
      • promovare prin stand interactiv si mecanism de lead-capturing (250 euro)
      • promovare prin logo pe site-ul evenimentului
      • de asemenea echipa de relatii cu clientii poate asista si ajuta partenerul in procesul de invitare, confirmare si ghidare in configurarea pachetului de acces pentru fiecare din invitatii sai
      • STOC/eveniment - 1

    Este important de stiut ca la fiecare eveniment exista un stoc limitat de astfel de pachete: 1 pachet de tipul 3, 2 pachete de tipul 2 si 3/5 pachete de tipul 1 in functie de tipul de eveniment. Aceste pachete pot fi configurate doar cu pachete de acces de tipul Business Development, iar numarul acestora la eveniment este limitat. Va rugam sa retineti ca tipul de acces Business Development este dedicat exclusiv factorilor de decizie din organizatie.

    In cazul in care doriti sa beneficiati de aceasta oportunitate valoroasa va rugam sa apasati butonul de mai jos.