Workshop [HR&Leadership] - Leadership în vremuri provocatoare
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
- Cum conduci cand ai in echipa mai multe generatii
- Dezvoltarea rezilientei in echipa
- Femeia leader si provocarile ei
- Presiunea timpului si prioritatile in leadership
- Coordonarea activitatii echipei sub presiunea targetelor si obiectivelor provocatoare
- Empowerment si responsabilizarea echipei
- Motivarea si stimularea echipei
- Cum sa creezi o cultura de coaching
- Employee engagement
- Leadership si performanta sub-standard
- Agilitate emotionala in leadershiop
- Suprasolicitarile pentru oamenii din echipa – cum le abordam
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Managing Partner, Transearch
După o perioadă de lucru într-o poziție managerială în cadrul Henkel KGaA, una dintre multinaționalele germane cunoscute, cu sediul în Dusseldorf, i s-a oferit oportunitatea la începutul anilor ‘90 să își continue activitatea în România. A pus bazele unei filiale locale pentru o companie multinațională, ceea ce era în acea perioadă de timp o provocare extraordinară. După ce a terminat al treilea mandat ca General Manager, a decis să renunțe la cariera de expat și s-a dedicat consultanței de management, assessement și centre de dezvoltare, alături de coaching dedicat executivilor din companii.
Managing Director, Semper Human Training
Silviu Hotăran a devenit "antreprenor în educaţie" la începutul anului 2009, pasiunea şi obiectivul său fiind schimbarea şi dezvoltarea oamenilor, echipelor şi organizaţiilor, prin proiecte complexe (training, coaching, mentoring etc), orientate pe obiective. În perioada 1996-2008, Silviu a fost General Manager la Microsoft, 9 ani pentru filiala din România ţi 3 ani pentru Europa de Sud Est, unde a răspuns de dezvoltarea afacerilor şi organizaţiilor Microsoft din12 ţări. În prezent este Managing Director în cadrul companiei GKTI Semper Human.
Antreprenor, Investitor, Consultant, Business Mentor, CIT Grup
Antreprenor: - creatorul conceptului IT Refurbished in Romania - cofondatorul celei mai mari companii companii IT Refurbished din Romania cu afaceri de peste 40 milioane euro pana in prezent si detinatorul celui mai mare magazin IT Din ROmania. Din 2007 consultant pentru Natiunile Unite pe probleme de dezvoltare antreprenoriala, activand ca facilitator in programul UNCTAD Romania. Membru fondator Asociatia pentru Antreprenoriat din Romania. Implicat in miscarea rotariana, ca presedinte Rotaract 2103 - 2104 actualmente membru Rotary. Detinator de diploma FBLA (Future business liders of America). Investitor imobiliar activ. Business Mentor. Owner Grupul IT-istilor. Motto favorit: Întotdeauna amintiti-va ca aveti în voi puterea, rabdarea si pasiunea de a ajunge printre stele pentru a schimba lumea. Crede in lucrurile bine facute.
Administrator public, Primaria Muncipiului Oradea
Ca formatie jurist, Dacian Palladi activeaza in afaceri din 1992. Vreme de 11 ani a desfasurat activitatea de consultanta juridica si financiar-fiscala. De mai bine de 10 ani desfasoara activitati de consultanta in managementul general al companiilor, managementul schimbarii, managementul inovatiei, marketing si psihologia consumatorilor. Persoana publica, pasionat de dezvoltare personala, de ceva vreme se exprima si in scris pe blogul sau www.dacianpalladi.com .
Country Manager, Zoppas Industries Romania
În prezent, este reprezentant unic al ZOPPAS Industries România SRL, companie specializată în fabricarea echipamentelor casnice. Conduce propria afacere, fiind administrator unic al RUSMIR & RUSMIR CONSUL-TING SRL şi Rusmir & Rusmir Management SRL, ambele specializate în activităţi de consultanţă.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro
Managing Partner, Step Up Professional HR Services
După o experienţă de 8 ani în domeniile financiar, administraţie în vânzări, şi implementare ERP într-un mediu multinaţional, Lucia a pus bazele firmei Step Up