• Nume Speaker Descriere Scurta Imagine Speaker Descriere Companie Functie URL Email Rating Cont Facebook Cont Twitter Cont LinkedIn View
  • Ana Jitarita Ana Jităriță, Corporate Communication Director la Rogalski Damaschin Public Relations, are o experiență de peste 20 de ani în jurnalism, relații publice, comunicare corporativă, managementul reputației și branding. Este specializată în management de comunicare corporativă, în particular în dezvoltarea capitalului de brand, prevenirea și managementul crizelor de PR. Abilitățile și cunoștințele de specialitate sunt concentrate în special în domeniul dezvoltării de strategii de comunicare integrate, în dezvoltarea de scenarii de criză și managementul reputației pentru companii mari din sectorul energetic, bancar, de asigurări, al serviciilor financiare, precum și în alte sectoare industriale majore. În cadrul companiei Rogalski Damaschin conduce echipa responsabilă de managementul comunicării corporative pentru mari clienți corporativi. /Files/Images/Ana Maria Jitarita 4.jpg

    Ana Jităriță, Corporate Communication Director la Rogalski Damaschin Public Relations, are o experiență de peste 20 de ani în jurnalism, relații publice, comunicare corporativă, managementul reputației și branding. Este specializată în management de comunicare corporativă, în particular în dezvoltarea capitalului de brand, prevenirea și managementul crizelor de PR. Abilitățile și cunoștințele de specialitate sunt concentrate în special în domeniul dezvoltării de strategii de comunicare integrate, în dezvoltarea de scenarii de criză și managementul reputației pentru companii mari din sectorul energetic, bancar, de asigurări, al serviciilor financiare, precum și în alte sectoare industriale majore. În cadrul companiei Rogalski Damaschin conduce echipa responsabilă de managementul comunicării corporative pentru mari clienți corporativi.

    Rogalski Damaschin Corporate Communication Director @Code(Page(MenuText)) ana.jitarita@rogalski.ro         View
  • Gabriel Chicioreanu Are o experienta de peste 15 ani in formarea si dezvoltarea echipelor de consultanta si vanzari. Este Antreprenor, atat in sistemul clasic de afaceri cat si in cel al antreprenoriatului social, conducand o serie de firme din domenii diverse de activitate, cum ar fi LEARN&GO, Romartizanat Boutique si Perform Media. Este totodata presedintele Asociatiei 4CAREER, asociatie prin care implementeaza programe speciale de consiliere vocationala in scolile si liceele din Romania. De asemenea este Trainer, fiind Consultant in Cariera certificat GCDF de catre CCE Europe si HOGAN Assessment (HPI, HDS si MVPI), membru activ al Asociatiei Consilierilor Romani. Moto-ul sau este: „Lucrul cu oamenii reprezinta intr-adevar o provocare. Mai toti avem joburi ce implica lucrul cu oamenii, insa responsabilitatea cu care dezvolti o relatie te obliga sa ai taria si determinarea de a fi alaturi de ei in drumul de il au de parcurs in dezvoltarea carierei lor.” /Files/Images/Gabriel.Chicioreanu.jpg

    Are o experienta de peste 15 ani in formarea si dezvoltarea echipelor de consultanta si vanzari.
    Este Antreprenor, atat in sistemul clasic de afaceri cat si in cel al antreprenoriatului social, conducand o serie de firme din domenii diverse de activitate, cum ar fi LEARN&GO, Romartizanat Boutique si Perform Media. Este totodata presedintele Asociatiei 4CAREER, asociatie prin care implementeaza programe speciale de consiliere vocationala in scolile si liceele din Romania.

    De asemenea este Trainer, fiind Consultant in Cariera certificat GCDF de catre CCE Europe si HOGAN Assessment (HPI, HDS si MVPI), membru activ al Asociatiei Consilierilor Romani.

    Moto-ul sau este: „Lucrul cu oamenii reprezinta intr-adevar o provocare. Mai toti avem joburi ce implica lucrul cu oamenii, insa responsabilitatea cu care dezvolti o relatie te obliga sa ai taria si determinarea de a fi alaturi de ei in drumul de il au de parcurs in dezvoltarea carierei lor.”

    Asociatia 4CAREER Presedinte @Code(Page(MenuText)) gabriel@4career.ro         View
  • Lorenzo Di Federico From 2006 I have been the HR reference for several companies, both on a worldwide and on a regional base according to the Company and organization size Throughout these year I have developed a sound understanding of the entire HR process, starting with recruiting on every level, both local and international, and ending with the daily administration of a Personnel Department, while still saying on top of everything else that is involved with HR; such as Talent Management, Rewarding, Competence analysis and labor law issues. I like to define myself a Complete HR Professional also because of my previous consulting experience, where I had the chance to see the same kind of techniques used from a different angle and a broader perspective, and where I also gained a sound understanding of competence development and executive training. During all these experiences I have travelled extensively throughout the countries of activities, and I consider myself extremely mobile. Specialties: Union negotiation, salary revision, international labor law, recruiting, training, organizational planning, perfomance management and rewarding. /Files/Images/lorenzo.jpg
    From 2006 I have been the HR reference for several companies, both on a worldwide and on a regional base according to the Company and organization size
     
    Throughout these year I have developed a sound understanding of the entire HR process, starting with recruiting on every level, both local and international, and ending with the daily administration of a Personnel Department, while still saying on top of everything else that is involved with HR; such as Talent Management, Rewarding, Competence analysis and labor law issues.
     
    I like to define myself a Complete HR Professional also because of my previous consulting experience, where I had the chance to see the same kind of techniques used from a different angle and a broader perspective, and where I also gained a sound understanding of competence development and executive training. 
     
    During all these experiences I have travelled extensively throughout the countries of activities, and I consider myself extremely mobile.
    Specialties: Union negotiation, salary revision, international labor law, recruiting, training, organizational planning, perfomance management and rewarding.
    Prysmian Cabluri si Sisteme HR Director @Code(Page(MenuText)) -         View
  • AYHAN GÜVEN   /Files/Images/ahyan (1).jpg   Pirelli General Manager & Deputy Country Manager @Code(Page(MenuText)) -         View
  • Aco Vidovič Aco Vidovič, Manager of IBM Innovation Centers / Ecosystem Development Marketing Manager, IBM Central & Eastern Europe Aco joined IBM in Slovenia 1993 and held various positions in Sales, marketing, technical support and management. /Files/Images/Speakeri/180/aco-vidovic.jpg

    Aco Vidovič, Manager of IBM Innovation Centers / Ecosystem Development Marketing Manager, IBM Central & Eastern Europe Aco joined IBM in Slovenia 1993 and held various positions in Sales, marketing, technical support and management. His job posts included international assignments in IBM Central and Eastern Europe headquarters in Austria and United Stated as the project leader in the International Technical Support Organisation. Since last 4 years Aco works in the IBM Ecosystem Development organisation, his current role is leading the IBM Innovation Centers and IBM Ecosystem Development Marketing in Central and Eastern Europe  

    IBM Software Group Innov.CentersManager   aco_vidovic@si.ibm.com         View
  • Ada Lupu Hausvater Sub bagheta ei parcă magică, Teatrul Naţional din Timişoara a cunoscut din 2005, când Ada Hausvater i-a preluat cârma, un drum ascendent. În mandatul ei, Ada a inaugurat pentru public două noi săli de spectacole (Sala 2 şi Studio „Uţu Strugariu“), adică în jur de 300 de locuri, iar în 2012 a primit titlul de Cavaler al Ordinului Artelor și Literelor, distincţie acordată de Ministerul Culturii și Comunicării din Franța. Mai mult, teatrul fruntaş timişorean găzduieşte anual Festivalul European al Spectacolului – Festival al Dramaturgiei Românești (FEST-FDR), ocazie cu care spectacolele de teatru pe text românesc se completează perfect cu cele în aer liber şi cu cele de tip one-man show şi teatru-dans. Citeşte mai jos o discuţie tonică şi onestă cu o femeie specială, care îşi adoră meseria, crede în oameni şi ştie cum să îşi urmeze visurile! /Files/Images/Ada Lupu Hausvater.jpg

    Managerul Teatrului Naţional din Timişoara este o adevărată mână de fier, o femeie care a reuşit să împletească ideal trei laturi esenţiale ale vieţii – cea de mamă și cea de soţie cu cea profesională, de regizor şi manager.

    Sub bagheta ei parcă magică, Teatrul Naţional din Timişoara a cunoscut din 2005, când Ada Hausvater i-a preluat cârma, un drum ascendent. În mandatul ei, Ada a inaugurat pentru public două noi săli de spectacole (Sala 2 şi Studio „Uţu Strugariu“), adică în jur de 300 de locuri, iar în 2012 a primit titlul de Cavaler al Ordinului Artelor și Literelor, distincţie acordată de Ministerul Culturii și Comunicării din Franța. Mai mult, teatrul fruntaş timişorean găzduieşte anual Festivalul European al Spectacolului – Festival al Dramaturgiei Românești (FEST-FDR), ocazie cu care spectacolele de teatru pe text românesc se completează perfect cu cele în aer liber şi cu cele de tip one-man show şi teatru-dans. Citeşte mai jos o discuţie tonică şi onestă cu o femeie specială, care îşi adoră meseria, crede în oameni şi ştie cum să îşi urmeze visurile!

    Teatrul National Timisoara Director @Code(Page(MenuText)) ada.hausvater@tntimisoara.com 5       View
  • Adela Cristea   /Files/Images/Speakeri/adela-cristea.jpg

    Adela a absolvit Facultatea de Economie în cadrul Universității de Vest din Timișoara şi a studiat Dreptul in cadrul Universității Vasile Goldiș din Arad. În timp, Adela şi-a îmbogăţit pregătirea deţinând astăzi un bogat portofoliu de cursuri şi specializări, urmate în străinătate, în cadrul Universității din Gent, Belgia, Universității din Gottingen, Germania, National Democratic Institute Washington , SUA. În prezent, Adela urmeaza un program de doctorat în Economie. Experienţa Adelei este acumulată timp de mai bine de cincisprezece ani, în special în zona managerială şi în domeniul resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca International Resources şi Unilever precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi din 2004 ca managing partner al Ascent Group. Adela este consultant şi trainer acreditat pentru metodele de evaluare de personal şi training Identity Compass și Lifo.  În afara zonei de afaceri, Adela activează şi în mediul academic, ca lector la catedra de Economie și Finanțe  a Universității Vasile Goldiș din Arad, dar şi în aria neguvernamentală ca trainer a două prestigioase institute americane:  International Republican Institute și National Democratic Institute, pentru care a susţinut cursuri în România, Albania, Maroc, Serbia, Ungaria, Republica Moldova şi Indonezia.

    Ascent Group Fondator http://www.ascentgroup.eu/ ...         View
  • Adela Jansen Adela Jansen este Directorul Executiv Resurse Umane al Grupului BRD – Group Societe Generale, unul dintre cei mai mari angajatori din sistemul bancar romanesc. /Files/Images/Speakeri/adelajansen.260x260.jpg

    Adela Jansen este Directorul Executiv Resurse Umane al Grupului BRD – Group Societe Generale, unul dintre cei mai mari angajatori din sistemul bancar romanesc.

    Adela s-a alaturat echipei BRD in 2003 si are o experienta de peste 20 de ani in management in diferite domenii, printre care: resurse umane, vanzari, marketing, comunicare, business development si logistica. De asemenea, are experienta in diferite industrii: banking, telecomunicatii, logistica/managementului lantului de aprovizionare, servicii hoteliere.

    In perioada 2003-2008, ea a ocupat timp de 5 ani pozitia de Secretar General al BRD – Groupe Société Générale, coordonand relatia cu actionariatul companiei , cadrul normativ intern, divizia de comunicare interna si externa, CSR, cea de calitate, administrarea investitiilor pe termen lung ale bancii, strategia de asigurari din cadrul BRD si nu numai.

    Din 2008, a preluat activitatea de Resurse Umane, coordonand tranzitia de la perioada de dezvoltare la noul context economic, aliniind strategia, politicile si procesele de resurse umane la noua strategia de business a companiei. Activitatile gestionate sunt recrutarea, gestiunea de cariera, talent management, training, comp&ben, payroll, relatii sociale & legal affaires, administrare personal, expati & mobilitate internationala, proiecte HR, 6 centre de training.

    Este HR Country Coordinator pentru fililalele Societe Generale in Romania si membru HR CODIR la nivel de Grup.
    Este membra a Boardului Camerei de Comert si Industrie Franco-Romana (CCIFR), HR Club si Board of Advisors AIESEC, membra fondatoare PWN (Professional Women Network). Membra a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice, Romanian Business Leaders, Caesar Foundation of LSRS (Liga studentilor romani din strainatate). Membra a comitetelor specializate in colaborare cu Camera de Comert Americana (AmCham), Consiliul Patroanelor Bancare din Romania (CPBR), Universitati (profil: economic, stiintific, social), profesor asociat la ASE / program MBA.

    Adela a absolvit Facultatea de Automatica si Calculatoare din Bucuresti, un program EMBA si numeroase cursuri de specialitate, in tara si in strainatate, fiind si mediator autorizat.

    Se implica activ, atat pe plan personal cat si pe plan profesional, in proiecte de responsabilitate sociala si de educatie, deruland proiecte de mentoring si consiliere.

    Arii de competenta si experienta (in ordinea prioritatilor):

    1. Management strategic
    2. Managementul resurselor umane
    3. Leadership si dezvoltarea echipelor

    Motto personal: “Attitude is everything!”

    BRD Groupe Societe Generale Director Executiv Resurse Umane https://www.brd.ro/persoane-fizice adela.david@brd.ro         View
  • Adelina Cîrstea Cu o experienta internationala de peste 20 de ani in domeniul consultantei in managementul afacerilor, Adelina Cîrstea a pasit in lumea antreprenorilor acum 10 ani. Creatoare a conceptului “Growing People-The Heart of Organizational Transformation”,Adelina se concentreaza pe oferirea de solutii si instrumente inovative aplicabile in managementul resurselor umane si managementul afacerilor. “Acum, mai mult ca niciodata, nu este timp de pierdut cand vorbim despre adaptarea la schimbare. /Files/Images/Speakeri/Adelina Cirstea.JPG

    Cu o experienta internationala de peste 20 de ani in domeniul consultantei in managementul afacerilor, Adelina Cîrstea a pasit in lumea antreprenorilor acum 10 ani. Creatoare a conceptului “Growing People-The Heart of Organizational Transformation”,Adelina  se concentreaza pe oferirea de solutii si instrumente inovative aplicabile in managementul resurselor umane si managementul afacerilor.

    “Acum, mai mult ca niciodata, nu este timp de pierdut cand vorbim despre adaptarea la schimbare.

    Nimeni nu isi mai poate permite sa piarda printre degete candidati valorosi. Companiile inteligente utilizeaza instrumente si tehnologii inteligente pe tot pracusul procesului de Talent Aquisition si Talent Management.”

    Share Experience Business Development Expert @Code(Page(MenuText)) adelcirstea@gmail.com / adelina@sharexperience.ro 4       View
  • Adelina Hobeanu   /Files/Images/adelina_hobeanu.jpg   Mr.Ursy's helper   @Code(Page(MenuText)) .         View