• Nume Speaker Descriere Scurta Imagine Speaker Descriere Companie Functie URL Email Rating Cont Facebook Cont Twitter Cont LinkedIn View
  • Irina Pocovnicu Irina Pocovnicu este consultant si trainer de marketing digital. In experienta ei de peste 11 ani de lucru in domeniu, atat in agentii creative, de media, cat si in multinationale. /Files/Images/Irina-Pocovnicu.jpg
    Irina Pocovnicu este consultant si trainer de marketing digital. In experienta ei de peste 11 ani de lucru in domeniu, atat in agentii creative, de media, cat si in multinationale, si mai nou prin compania nou fondata - Digitalize, a contribuit la comunicarea a peste 40 de brand brand-uri mari din Romania si din lume, printre care se pot enumera Pepsi, Nespresso, Mercedes-Benz, Vodafone, IBM, Stella Artois, Lipton, Beck's, IBM. Proiectele la care a colaborat au luat peste 20 de premii la diverse festivaluri si competitii de profil de pe piata locala si internationala.

    Irina considera ca transformarea digitala a comunicarii si marketingului incepe cu o actualizare a modului in care gandim si ne raportam la activitatile de marketing, precum si intoarcerea la elementul central al oricarui efort de comunicare: omul.
    Digitalize Digital Consultant | Digital Trainer | Human-Centric Digital Transformation Advocate @Code(Page(MenuText)) irina.pocovnicu@digitalize.ro       https://www.linkedin.com/in/irinapocovnicu/ View
  • Sorin Feroiu Sorin Feroiu are peste 20 de ani experiență în training și coaching pentru echipele de vânzări. /Files/Images/Sorin Feroiu.jpg

    Sorin Feroiu are peste 20 de ani experiență în training și coaching pentru echipele de vânzări. Cu peste 10 ani de experiență în consultanță de business este trainer și partener de consultanță pentru diferiți clienți din domenii precum FMCG, Automotive, Agriculture, Industrial și Retail.

    Soft Learning Managing Partner @Code(Page(MenuText)) .       https://www.linkedin.com/in/sorinferoiu/ View
  • Mihai Guran Cunoscut atat ca un leader inspirational, cat si ca un manager profesionist, Mihai Guran a recrutat si format echipe, lucrand cu peste 200 de oameni in cei peste 10 ani in care a avut pozitii de manager. /Files/Images/Mihai Guran.jpg

    Cunoscut atat ca un leader inspirational, cat si ca un manager profesionist, Mihai Guran a recrutat si format echipe, lucrand cu peste 200 de oameni in cei peste 10 ani in care a avut pozitii de manager, influentandu-le semnificativ carierele si succesul, pe un teritoriu intins din California pana in Dubai. Mihai a condus organizatii cu cifre de afaceri intre 10 si 80 de milioane de euro pe an, ajutandu-le sa creasca accelerat si sa isi majorize semnificativ cota de piata, atat prin vanzari directe, cat si prin dezvoltarea canalelor de parteneri de afaceri – distribuitori, reselleri, consultanti tehnici.

    Bazandu-se pe cei 24 de ani de experienta in companii americane, britanice si romanesti de top cum ar fi Dell, ICL, HP, IBM si Bitdefender, in Martie 2018 MihaiGuran a pornit pe calea antreprenoriatului, cu misiunea de a ajuta companii romanesti sa isi defineasca strategia si apoi sa le asiste in executia planurilor de crestere a business-ului pe pietele externe, lucrand deja cu mai multe companii din Bucuresti, Cluj-Napoca, Londra sau Oradea la astfel de proiecte, in diverse domenii (BPO, dezvoltare de software, SaaS, software de securitate). 

    GCG Managing Partner   .         View
  • Loredana Ghituica Loredana Ghiţuică este directorul de resurse umane al producătorului de componente auto Takata România de aproape zece ani. Anterior, ea a lucrat timp de aproximativ şase ani ca legal adviser şi manager de HR pentru producătorul timişorean de corpuri de iluminat Elba. Este licenţiată în dreptul muncii şi negociere la Universitatea de Vest din Timişoara. /Files/Images/Loredana Ghituica.jpg

    Loredana este absolventă a Facultăţii de Drept, cu specializarea în Dreptul Muncii, având o experienţă de 14 ani in managementul resurselor umane, acoperind intreaga arie a proceselor de HR - Selectie, Administrare, Comp&Ben, Training&Development, precum si Mobilitate Internationala EU & Global. Activeaza ca si Corporate Senior Manager HR in cadrul grupului Joyson Safety Systems pentru o zona complexa de business care include Productie, R&D, Servicii Functionale si Shared Service Centers. A implementat cu succes sistemul Kaizen in functiunea de HR si continua sa creeze valoare adaugata in acest proces, alaturi de echipa ei, de care este foarte mandra ca au ramas impreuna de peste 10 ani. Activeaza ca Trainer Intern pentru Soft Skills si Leadership Coach. Ultimele proiecte interesante la care lucreaza cu pasiune : Dezvoltarea modelului de Core Competencies la nivel EMEA si implementarea GDPR in procesele de HR.  

    Takata Lean Process oriented Senior Manager Human Resources @Code(Page(MenuText)) .         View
  • Voicu Stoiciu A fondat compania e Concept in anul 2001, intr-un moment in care in piata din Romania termenul de “business process” nu avea inca o traducere pe deplin inteleasa. /Files/Images/Voicu Stoiciu.jpg

    A fondat compania e Concept in anul 2001, intr-un moment in care in piata din Romania termenul de “business process” nu avea inca o traducere pe deplin inteleasa. Cu toate acestea, a demonstrat tuturor celor care au ales sa ii acorde increderea cum o solutie software custom poate pune compania intr-un avantaj competitional major, cum flexibilitatea pe termen lung este un atu greu de egalat de competitie si cel mai important cum unicitatea companiei poate fi considerata valoarea cea mai mare in business.

    Din postura sa de CEO al e Concept, este cel care conduce operatiunile zilnice de dezvoltare si implementare pentru cele mai complexe solutii software personalizate din business-ul romanesc. Fiecare proiect de care se ocupa este unic si respecta intocmai nevoile operationale si de business ale companiei client.

    Are peste 15 ani de experienta in vanzari de servicii si dezvoltare de echipe de software, in tot acest timp conducand proiecte si echipe multiculturale, in tara si strainatate.

    Nagarro Managing Director Romania @Code(Page(MenuText)) .         View
  •                         View
  • Cristian Taban Cristian Taban și-a construit o experiență în managementul vânzărilor de peste 18 ani, pregătind și dezvoltând rețele de vânzări în întreaga Europă. /Files/Images/Cristian Taban.jpg

    Cristian Taban și-a construit o experiență în managementul vânzărilor de peste 18 ani, pregătind și dezvoltând rețele de vânzări în întreaga Europă.

    Conduce Dent Estet, liderul de piață din acest domeniu, ăn ce privește veniturile, personalul, locațiile și dezvoltarea regională.

    A absolvit un Executive MBA la ASEBUSS & Kenesaw State Univerity Georgia.

    Dent Estet Executive Director @Code(Page(MenuText)) .         View
  • Melinda Hannelore Galu Melinda este avocat fondator al biroului Galu & Partners și un reputat avocat consultant. /Files/Images/Melinda Hannelore Galu.jpg

    Melinda este avocat fondator al societății de avocați Galu & Asociații și un reputat avocat consultant. A început să practice avocatura în anul 2002 și s-a specializat în acordarea de servicii de consultanță în afaceri, în cadrul unor birouri de avocatură locale și, ulterior, internaționale. O mare parte a carierei sale a fost consactrată unei activități susținute de consiliere a investitorilor români și străini, în proiecte majore din domeniul comerțului, industriei și tehnologiei informației.

    Melinda a fost de asemenea implicată într-o serie largă de operațiuni imobiliare, oferind asistență unor investitori importanți în procesele de achiziție, dezvoltare și finanțare a proiectelor de clădiri de birouri. Un aspect distinctiv al experienței sale este activitatea de consiliere imobiliară a expansiunii naționale a unor importante companii de retail, în urma cărora a dobândit o experiență semnificativă în domeniul dreptului imobiliar, al construcțiilor și în dreptul mediului.

    Nu în ultimul rând, Melinda a condus timp de aproape 2 ani Departamentul Juridic din cadrul unei importante companii din domeniul tehnologiei informațiilor. Din această poziție, Melinda și-a consolidat experiența în domeniul dreptului tehnologiei și al telecomunicațiilor precum și protecția datelor cu caracter personal, având ocazia de a oferi soluții inovatoare croite pe specificul business-ului IT.

    Toate acestea au condus la formarea sa ca avocat cu experiență națională și internațională, atât în ceea ce privește implicarea în structurarea proiectelor și a tranzacțiilor cu componenta transfrontalieră, cât și în ceea ce privește integrarea în grupuri de lucru din mai multe jurisdicții.

    Parcursul profesional al Melindei a fost marcat la începutul anului 2016 de deschiderea Societății Civile de Avocați Galu și Asociații împreună cu o echipă de avocați cu experiență locală și internațională, competenți și dedicați care oferă servicii juridice în variate domenii și la un nivel calitativ ridicat, căutând să aducă cele mai bune soluții juridice, adaptate nevoilor clienților lor.

    Melinda este autor a numeroase articole de specialitate publicate în periodice precum DeBizz, Avocați de Top, Reporter Economic, Lady Lawyer și The Diplomat. De asemenea, Melinda este coautor al lucrării „Cartea de Contracte – Modele. Comentarii. Explicații“ publicată de editura C.H. Beck, București, în anul 2007, lucrare a cărei editare a și coordonat-o și care a fost ulterior republicată în două ediții, ca urmare a succesului înregistrat.

    Galu & Partners Avocat Partener @Code(Page(MenuText)) melinda.galu@galu-partners.ro         View
  • Mihaela Rădulescu Lucrează proiecte de branding, employer branding și employee engagement pentru corporații și companii antreprenoriale. /Files/Images/Mihaela Rădulescu.jpg

    Lucrează proiecte de branding, employer branding și employee engagement pentru corporații și companii antreprenoriale.

    A absolvit Facultatea de Filosofie București, are Master în Filosofia Culturii, Master în Științele Comunicării, a absolvit cursuri de branding și comunicare în Amsterdam și Atena, este consultant acreditat BERD pe proiecte de comunicare și branding.

    A lucrat timp de 14 ani în publicitate în poziții de middle și top management (Multimedia, DDB, Mercury, GMP) si ca Senior Brand Consultant la Brandient.

    Din 2012 a înființat Innerout, o companie de management de reputație care se ocupă de proiecte de branding (naming, strategie și design de brand) pentru companii antreprenoriale și proiecte de employee engagement în jurul culturii organizaționale.

    Publică periodic articole despre employee engagement și employer branding în reviste dedicate mediului de business și nu numai.

    INNEROUT - REPUTATION MANAGEMENT Consultant de branding, Fondator @Code(Page(MenuText)) mihaela.radulescu@innerout.ro       https://ro.linkedin.com/in/mihaela-radulescu-b0a3a621 View
  • Khaled al Mezayen Sibianul Khaled al Mezayen și-a împărțit viața între România, Franța și Siria. S-a născut în anul 1986, la București și a copilărit până la vârsta de 5 ani la Făgăraș. A inventat SOWAT, sistemul de filtrare a apei care a fost finalist în Finala Globală Chivas The Venture. /Files/Images/Khaled Almezayen.jpg

    Sibianul Khaled al Mezayen și-a împărțit viața între România, Franța și Siria. S-a născut în anul 1986, la București și a copilărit până la vârsta de 5 ani la Făgăraș. Tatăl său este medic cu origini siriene, iar mama sa era româncă, originară din Făgăraș. După căderea comunismului, familia al Mezayen a decis să emigreze în Franța.
    Din 2010, Khaled al Mezayen a început să lucreze la una dintre cele mai dinamice companii, ESPA, care activează în domeniul cercetării și dezvoltării de suplimente alimentare. După doar un an și jumătate, Khaled al Mezayen a demisionat și a decis să fondeze propria companie, Khar and Partners, în Sibiu, pentru că a simțit nevoia să facă ceva pentru țara în care s-a născut“.

    Primul proiect creat în Transilvania de Khaled al Mezayen a fost o fermă hidroponică, pe care a înființat-o în satul Cristian, aceste ferme fiind soluții foarte bune pentru producerea hranei în regiuni care nu sunt favorabile agriculturii. Proiectul construirii unor ferme hidroponice ar putea fi dezvoltat la nivel internațional din acest an. Iarba furajeră crescută în ferma din Cristian e în întregime ecologică. Fermele hidroponice pot fi utilizate nu doar pentru a produce hrană pentru animale, ci și pentru a produce legume și fructe destinate consumului uman.

    În realizarea acestui proiect, echipa lui Khaled al Mezayen s-a confruntat cu o provocare: aceea de a găsi un sistem foarte eficient de filtrare a apei utilizate în hidroponie. Răspunsul la această problemă a fost crearea unui sistem propriu de filtrare. Iar în acea perioadă, mai exact în 2013, Khaled al Mezayen a decis să îl invite pe fostul său șef, Pierre Huet, să i se alăture și să devină asociat în firma Khar and Partners.

    Odată cu această nevoie a venit și o soluție care a fost aleasă în finala Chivas Venture. Echipa condusă de Khaled al Mezayen a reușit să dezvolte unul dintre cele mai performante sisteme de filtrare din lume. Acest sistem a fost botezat SOWAT, acronimul denumirii System Open Water Advanced Technology. Sistemul are patru etape de filtrare care transformă apa poluată sau infestată în apă bună de băut. SOWAT a ajuns să cântă-rească doar 250 de kilograme și să fie un sistem de tip „plug-and-play“. Sistemul trebuie conectat la o sursă de energie electrică, apa poluată este extrasă cu un furtun și apoi acest sistem livrează apă potabilă. Consumul de energie electrică este echivalent cu cel produs de un bec cu puterea de 60 W.

    Capacitatea de filtrare variază între 20 și 100 de metri cubi de apă pe zi, ceea ce înseamnă că acoperă necesarul de apă potabilă pentru comunități cuprinse între 500 și 5.000 de persoane. Prețul unui astfel de sistem este cuprins între 17.000 și 25.000 de euro, în funcție de capacitatea de filtrare. În prezent, astfel de sisteme sunt produse pe platforma companiei clujene Energom, în conducerea căreia se regăsește și consulul Franței în Cluj, Pascal Fesneau. Deocamdată, capacitatea de producție este de 10 astfel de aparate lunar, însă Khaled al Mezayen dorește să dubleze capacitatea de producție. Deja există un interes foarte mare pentru astfel de aparate, deoarece filtrele sunt foarte rezistente și trebuie schimbate doar o dată la 10 ani, iar costurile sunt foarte mici.

    Primele sisteme SOWAT au fost deja instalate în mai multe mici comunități din județele Sibiu și Mureș, dar compania Khar and Partners are comenzi din state precum Maroc, Iordania sau Madagascar.

    Proiectul SOWAT a fost ales să participe în Finala Globală Chivas The Venture din anul 2017, după ec a câștigat concursul din România.

    InovAya General Manager/Founder @Code(Page(MenuText)) .         View