Masterclass [Business development] - Managementul cu succes al vanzarilor

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

#AUDIENTA target

Se adreseaza in exclusivitate antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, top managerilor din companiile stabile si dezvoltate care au rol de factor de decizie in aceste organizatii, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat si au o reputatie buna pe piata. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum iti gasesti oamenii potriviti pentru echipa de vanzari?

  • Care sunt rolurile managerului de vanzari?

  • Care este structura ideala a unei sedinte de vanzari?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri

Trainer Executive, ACKnowledge Romania

Adrian Coroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer in companii precum: Orange, Sony Ericsson, Intel Corporation. Nu mai este 50% corporatist, 50% antreprenor, ci este 100% antreprenor. Face doar ceea ce ii place la propria companie de training, adica training si consultanta in vanzari. Mai nou ii place sa si scrie. Adrian a scris o carte de vanzari “Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B?” si prima revista de vanzari din Romania, scrisa de vanzatori pentru vanzatori “Sales Magazine”. Dar si cumpara carti multe.

Citeste mai mult

Business Development Leader, NN Asigurari de Viata

George Alexe se descrie ca fiind deopotriva mereu curios sa invete lucruri noi si foarte lenes, ceea ce il face sa caute cu precadere eficienta cea mai mare in tot ceea ce intreprinde.

Citeste mai mult

Partner, SmartProjects

Robert Dorobanțu este un antreprenor cu o experiență de peste 10 ani în domeniul instalațiilor electrice și cu o dorință constantă de a descoperi noul. De-a lungul carierei sale a reușit să pornească de la zero două afaceri și să treacă peste toate obstacolele întâlnite.

Citeste mai mult