- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [Management&Strategie] - Managementul cu succes al resurselor, activitatilor si partenerilor cheie
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.
#TEME ABORDATE
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Business Transformation Advisor, iQuest Consulting
Ciprian este specializat în transformarea organizațiilor și în dezvoltarea liderilor care conduc procesele de schimbare. Are 20 ani de experiență în dezvoltare organizațională, strategie și conducerea schimbării. Are o activitate bogată de trainer, având la activ 500 de manageri formați în agilitate organizațională, și 800 de manageri și experți în Process Communication Model®.
Decan, Profesor, entrepreneur, corporate trainer , Griffiths School of Management
Intreprinzator Romano-American de succes cu o bogata experienta in marketing si vanzari atat in companii romane cat si americane, Dr. Sebastian Vaduva este, de asemenea, profesor si autor al unor carti de specialitate, din anul 2005 fiind numit ca si decan al Facultaţii de Management Griffiths in cadrul Universitatii Emanuel din Oradea.
Director General, Unifarm
Adrian Ionel este Directorul General al C.N. UNIFARM S.A. din noiembrie 2012, ca parte din echipa de management care a reușit să așeze o companie a statului român pe un trend ascendent după ani de stagnare a cifrei de afaceri.
Managing Partner, Profit Consulting
Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.
General Manager;Consultant in managementul afacerilor, CBC Romania
Petre Nicolae are o expertiza de peste 20 ani in conducerea afacerilor de anvergura, ocupand pe rand, functii de executive management la trei dintre cele mai mari companii nationale si mutinationale din Romania: Coca Cola, Interbrands si European Drinks, la ultima ocupand functia de General Manager.
General Manager, FM Logistic România
General managerul FM Logistic are experienţă în mai multe domenii: a pornit ca inginer proiectant în industria de armament, a trecut apoi în zona managementului de programe, ajungând manager de marketing. “Următorul pas a fost Solectron România, o firma pe care o consider mai degrabă şcoală decât un loc de muncă.” Drumul sau în această firma a plecat de la “customer support engineer”, trecând apoi prin diverse funcţii până la cea de manager de operaţiuni a activităţilor de la Timişoara. În 2006 a decis să între în FM Logistic, “la recomandarea unui amic, căruia îi mulţumesc azi pentru sfatul de atunci”. Intrat în companie că manager de transport, a urcat alte câteva trepte – cea de manager regional pentru operaţiunile de la Timişoara, iar de un an este director general al firmei.
Moderatori
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.