- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [HR&Leadership] - Stilurile si strategia de leadership
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
- Leadership si importanta lui.
- Stiluri de leadership
- Conducerea, munca, organizatiile si caracteristicile umane.
- Definitii de grup si de echipa; valorile si comportamentul echipei, perceptia popoarelor asupra echipelor.
- Tipurile de echipe si membrii echipei.
- Sinergia, gandirea de grup, dinamica si normele grupului, grupurile de colegi si grupurile ierarhice; inertie si tensiuni.
- Rolul liderului; trasaturi si stiluri de conducere.
- Teorii de leadership, spectrul de conducere si matrice, cum sa devii un lider
- Puterea, influenta și relatiile in organizatii; utilizarea si sursele de putere.
- Autoritate, responsabilitate si răspundere
- Delegare si imputernicire la locul de munca
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Care este rolul liderului in echipa?
- Cum poate fi dezvoltata influenta in organizatie?
- Ce tipuri de leadership exista si cum le adaptezi in functie de organizatie?
- Cum alegi stilul de leadership in organizatie?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Președinte și profesor invitat la Consiliul Internațional ,
Domnul Hauenstein este preşedintele unei organizaţii internaţionale, profesor, coach şi trainer. În experienţa sa profesională, are ocazia să colaboreze şi să lucreze cu lideri, manageri de top, ambasadori şi alţi formatori de opinie. Este invitat să susţină cursuri la diverse universităţi internaţionale , masterclass-uri, conferinţe sau training-uri. Din anul 2000, este implicat constant în realizarea şi evaluarea calităţii proiectelor de cercetare.
Managing Partner, Corporate Performance Solutions
Claudiu Popovici si-a inceput activitatea de training si consiliere profesionala in 2004, dupa 10 ani de cariera profesionala in companii multinationale si romanesti, si o perioada extinsa de implicare in activitati de voluntariat. El abordeaza trainingul cu metode mai apropiate de consultanta comportamentala decat de cele ale “predarii”: - Are in vedere unicitatea fiecarui grup si a fiecarui participant la training - aflat intr-un moment distinct al vietii si carierei sale, influentat comportamental de “cultura organizationala”, precum si de tiparele de gandire dobadite in evolutia sa.
Sociolog si analist comportamental, www.mihaelastroe.ro
Mihaela Stroe este doctor in sociologie, speaker, trainer, autor, specialist in analiza comportamentala. Din 2003 Mihaela este partenera de afaceri cu fostul agent FBI Joe Navarro, unul dintre fondatorii diviziei de Analiza Comportamentala din cadrul FBI.
Managing Partner, Valoria Business Solutions
Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.
Administrator public, Primaria Muncipiului Oradea
Ca formatie jurist, Dacian Palladi activeaza in afaceri din 1992. Vreme de 11 ani a desfasurat activitatea de consultanta juridica si financiar-fiscala. De mai bine de 10 ani desfasoara activitati de consultanta in managementul general al companiilor, managementul schimbarii, managementul inovatiei, marketing si psihologia consumatorilor. Persoana publica, pasionat de dezvoltare personala, de ceva vreme se exprima si in scris pe blogul sau www.dacianpalladi.com .
Partener fondator, Coaching Partners
Experiența profesională a lui Dan cuprinde peste 10 ani de activitate didactică universitară, în care a predat management, și 15 ani de management executiv în companii din diverse industrii, cu preponderență în proiecte mari de schimbare în condiții de criză.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro