Workshop [Sales&Marketing] - Strategii de pret si pozitionare

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

CEO & Head of Strategy, Consultant & Trainer, Infinit Solutions Agency

Alex Cernătescu este CEO si Co-Fondator la Stefanini Infinit (Infinit Agency). Are peste 14 ani de experienta in Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Companii de Tehnologie si este Speaker International, Consultant si Trainer.

Citeste mai mult

CMO, ContentSpeed

De 18 ani Doina Vîlceanu este "om de marketing". A început cu partea de PR și organizare de evenimente BTL ca apoi să se indragosteasca iremediabil de online.

Citeste mai mult

Partener Creativ , Agency ONE – Creative Thinking

Vali Tatar este Partener Creativ la Agency ONE – Creative Thinking, o agentie de consultanta in branding strategic si comunicare de marketing pe care a infiintat-o in 1996. In cei peste 20 de ani de experienta in comunicare, a contribuit la afirmarea si consolidarea unor afaceri importante, locale, regionale sau nationale. Este consultant in inovatie de brand si gandire creativa, trainer AIESEC si speaker TedX. A dezvoltat o pasiune aparte pentru domeniul ospitalitatii si food & beverage de cind a lansat Fructe Naive, un startup specializat pe produse ecologice de larg consum.

Citeste mai mult

Consultant, Sfera Business

Activeaza pe piata romaneasca de FMCG de aproape 20 de ani si a acumulat o experienta vasta in domenii operationale precum achizitii, vanzari si marketing. A contribuit ca si Category Manager, Food Manager si Director de Marketing la succesul uneia dintre cele mai importante companii din Retailul Modern. A absolvit Certificatul Profesional si Diploma Profesionala In Management din cadrul CODECS si a finalizat in anul 2012 programul MBA din cadrul Open University Business School. In calitate de tutor, Daniela a sustinut in cadrul companiei CODECS, o perioada lunga de timp, cursuri de Management Performant si Managementul Resurselor Umane. Are la activ traininguri pe teme de achizitii, negocieri, comunicare si public speaking.

Citeste mai mult

Managing Partner, Unilact

Marius Bîcu este proprietarul Fermei cu Omenie, o afacere de familie care produce brânzeturi premium românești cu lapte de la animalele din ferma proprie. Brânza de burduf De la Ferma a primit in 2018 si 2019 premiul întâi pentru cea mai buna brânză de burduf din România. Marius are 70 de colegi gospodari care se asigură că în fiecare an 600 de tone de brânză pleacă spre 11 tari din Europa.

Citeste mai mult
Moderatori

Director Comercial, Aplast

Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.

Citeste mai mult