Workshop [Sales&Marketing] - Cum sa obtii excelenta in "customer experience"?

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Managing Partner , Trandafir & Associates

George Trandafir, Managing Partner la Trandafir & Associates, este avocat consultant, cu o experiență substanțială, în principal în dreptul afacerilor, și în domenii de nișă precum achizițiile publice, concesiunile și fondurile europene. Bun organizator, cu o capacitate mare de analiză și evaluare a situațiilor și flexibilitate în abordare, a dobândit o vastă experiență profesională prin implicarea și munca efectivă în proiecte care au marcat avocatura din România, derulate în perioada 2005 – prezent.

Citeste mai mult

Fondator, GripAds

Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.

Citeste mai mult

Owner, Ventivo

Ruxandra Ion este Owner al companiei Ventivo, o companie dedicată dezvoltării afacerilor cu ajutorul instrumentelor de IT.

Citeste mai mult

CEO, AppCenter Technologies

Valentin Nagacevschi are o experienta de 13 ani in Telecom, unde a lucrat pentru Telemobil si Cosmote. In aceasta perioada, el a implementat proiecte IT si Software, cea mai inalta functie fiind de CIO (Chief Information Officer), detinuta 3 ani. In 2004, primele aplicatii mobile disponibile pentru descarcat din Romania au fost lansate de Telemobil (Zapp) sub semnatura sa. La ora actuala Valentin este CEO si co-founder la AppCenter Technologies, o agentie de mobile marketing, cu peste 40 de aplicatii de business publicate pe IOS si 50 pe Android.

Citeste mai mult

CMO, ContentSpeed

De 18 ani Doina Vîlceanu este "om de marketing". A început cu partea de PR și organizare de evenimente BTL ca apoi să se indragosteasca iremediabil de online.

Citeste mai mult

Marketing Specialist, HPDI România

Alexandra Savencu este Marketing Specialist la HPDI România. Cu o experiență în consultanță de management, a lucrat pentru diferite ONG-uri, dar și pentru Guvernul României.

Citeste mai mult

CEO și Co-fondator, SilkWEB

Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.

Citeste mai mult
Moderatori

Director Comercial, Aplast

Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.

Citeste mai mult