Workshop [HR&Leadership] - Brandul de angajator si atragerea talentelor in organizatie

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.

#TEME ABORDATE

  • Brandul de angajator
  • Planificarea fortei de munca si strategie de HR.
  • Analiza, descrierea, structura si design-ul locului de munca.
  • Evaluarea, clasamentul si acordarea notelor pentru locul de munca.
  • Selectia si recrutarea, recrutarea interna si externa.
  • Promovarea noilor posturi de lucru, manevrarea aplicarilor, realizarea interviurilor, testarea.
  • Inductia scopurilor si activitatilor, instruirea si dezvoltarea angajatului, metode de instruire, evaluarea angajatului.
  • Selectia si recrutarea, recrutarea interna si externa; promovarea noilor posturi de lucru, administrarea aplicatiilor pentru postul de lucru, realizarea interviurilor, testarea aplicantilor, politica oportunitatii egale.
  • Inductie - scopurile acesteia, planificare si activitati; insturirea si dezvoltarea angajatului.
  • Analiza postului de lucru, pregatirea descrierii postului si a candidatului idea.
  • Recrutare planificata si sistematica, selectia postului de lucru.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum se poate dezvolta brandul de angajator?
  • Cum pot fi atrase talentele in echipa?
  • Cum pot fi recunoscute talentele?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Fondator, Academia de HR

Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.

Citeste mai mult

Development Consultant, Colorful Cultures

Iulian Ioniță a lucrat ca trainer intern, trainer coordinator iar apoi ca Freelancer pentru companii prestigioase precum Achieve Global, MDI-Training Romania. A ocupat pozititii ca Training Manager pentru WNS Global Services sau Coordonator al HR Field Business Partners la Kruk Romania. Iulian se ocupa acum, din postura de Consultant la Colorful Cultures, de construirea si livrarea celor mai bune solutii de dezvoltare pentru clientii din corporatii transnationale, care urmaresc comunicarea interculturala, alinierea valorilor si profesionalizarea in acelasi timp.

Citeste mai mult

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Citeste mai mult

Fondator și Owner, Marty Restaurants, Olivo, Bujole, Narcoffee

Marcelus Lucian Suciu este Fondator și Owner, Marty Restaurants, Olivo, Bujole, Narcoffee

Citeste mai mult

Digital Marketing Specialist, adLemonade

Pasionată de comunicare, în general, Ramona Voivoda are o experiență de peste 10 ani în Marketing și PR, deopotrivă in instituții publice și companii private.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult