- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Sesiune speciala [Antreprenoriat] - Produsul. Pretul. Promovarea
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.
#TEME ABORDATE
- Inovatia si dezvoltarea produselor noi, motive ale esecului sau ale succesului produselor noi.
- Dezvoltarea produsului nou: generarea unei idei, depistarea unei idei, conceptul de dezvoltare.
- Testarea, dezvoltarea produsului, test de marketing si comercializare.
- Strategii ale ciclului de viata al produsului.
- Strategiile de pret ale produsului nou: strategia "pretului de smantanire", pret de penetrare a pietei.
- Strategiile de pret ale mixului de produse, pretul liniei de produse, pretul promotional, pretul de valoare.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
# RESURSE
- prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
- o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
- o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
- acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri
Founder & CEO, Life is Hard
Fondator al LIFE IS HARD - WORK SOFT – prima companie romaneasca de software listata la Bursa de Valori Bucuresti.
Development Agent , Subway
Nascut intr-o familie de antreprenori, la doar 23 de ani a inceput pe cont propriu pe calea antreprenoriatului deschizand prima cofetaria Lemnul Verde din Cluj - Napoca, un fel de franciza preluata de la parintii lui. Dupa 5 ani de implicare in diferite businessuri, in anul 2012 a deschis primul restaurant Subway din Provincie si al doilea din Romania. In prezent detine 4 restaurante Subway. Ca si Development Agent are in subordine 21 de restaurante Subway si are in plan deschiderea a inca doua noi restaurante pana la sfarsitul anului.
Antreprenor și consilier în afaceri,
Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.
CEO, Doraly Marketplace
Cu peste 20 ani de experiență ca antreprenor, executiv senior și membru în board-ul unor companii ca Orange, IKEA și Eurolines, Alexandru Rusu conduce, din 2017, operațiunile Doraly din poziția de CEO.
CEO, co-fondator, Termene.ro
Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.