Sesiune speciala [Antreprenoriat] - Piata. Clientii. Concurenta

#FORMAT

Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care iau in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEME ABORDATE 

  • Segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor.
  • Nivele de segmentare ale pietei: piete de consumatori, piete de afaceri, piete internationale.
  • Dezvoltarea segmentelor de piata, targetarea pietei, evaluarea segmentelor de piata, strategie de segmentare.
  • Identificarea competitorilor companiei, obiectivele acestora si identificarea strategiei acestora.
  • Evaluarea punctelor tari, punctelor slabe si ale modelelor de reactie ale competitorilor.
  • Inovatia si dezvoltarea produselor noi, motive ale esecului sau ale succesului produselor noi.
  • Dezvoltarea produsului nou: generarea unei idei, depistarea unei idei, conceptul de dezvoltare.
  • Testarea, dezvoltarea produsului, test de marketing si comercializare.
  • Strategii ale ciclului de viata al produsului.
  • Strategiile de pret ale produsului nou: strategia "pretului de smantanire", pret de penetrare a pietei. 
  • Strategiile de pret ale mixului de produse, pretul liniei de produse, pretul promotional, pretul de valoare.

​# RESURSE

  • prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
  • o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
  • o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
  • acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Proprietar, BanuInvest

Florentin Banu, fost campion român de badminton, este autorul a două mari afaceri de succes pe piaţa românească: S.C. Joe I.B.C S.R.L. (afacere încununată de succesul cu care s-a efectuat vânzarea societăţii către Nestle, producător mondial din industria alimentară) şi lanţul de supermarket-uri S.C. Artima R.I.C. (firmă ce a fost vândută concernului polonez PEF Investment, în luna martie a anului 2005, devenind ulterior lanţul de supermarket-uri „Carrefour”). Omul de afaceri timișorean se concentrează, în prezent, pe susținerea celor trei business-uri pe care le deține. Împreună cu fratele său, controlează, prin intermediul grupului Banuinvest, trei afaceri – Banuconstruct (dezvoltarea și construirea de imobiliare în Timișoara), Banusport (un complex sportiv dezvoltat în Timișoara) și Interpart Production (afacere cu mase plastice și matrițe, în special pentru industria auto).

Citeste mai mult

Fondator și Owner, Marty Restaurants, Olivo, Bujole, Narcoffee

Marcelus Lucian Suciu este Fondator și Owner, Marty Restaurants, Olivo, Bujole, Narcoffee

Citeste mai mult

Owner, Eurolines Romania

Dragoș Anastasiu este un RePatriat de succes. La origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent și președintele Grupului Eurolines România.

Citeste mai mult

Senior Group Vicepresident, ENEA

Bogdan Putinica – Senior Group Vicepresident ENEA, este unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori romani din zona de software si IT, cu o experienta de 20 ani in antreprenoriat, business, servicii internationale si start-up-uri.

Citeste mai mult

Healthcare Business Innovator, Founder, Fundatia Regina Maria

Healthcare Business Innovator, Wargha Enayati are background professional în domeniul serviciilor medicale. Ca antrepreneur și medic cardiolog, a fost cel care a fondat prima retea privată de sănătate și a introdus abonamentele medicale pe o piață care acum a ajuns la un million de abonamente.

Citeste mai mult

Antreprenor, Autor, Business Mentor,

Este iniţiatorul echipei de coach, traineri formaţi şi certificaţi John Maxwell Team din România, cofondator al celei mai mari companii româneşti din industria de vânzări directe, cu peste 50 de milioane de euro cifra de afaceri din 2005 până în prezent si este prezent în TOP 500 Forbes.

Citeste mai mult

Co-fondator și CBD, Salad Box

În urma cu 7 ani, Radu Lupaș făcea parte din echipa care punea bazele Salad Box, cel mai de succes brand de pe piața HoReCa din România.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult