Masterclass [Business development] - Mecanisme de realizare a obiectivelor

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

#AUDIENTA target

Se adreseaza in principal antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, managerilor din companiile stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat. 

#TEME ABORDATE

  • Scanarea mediului si analiza industriei
  • Scanare interna: analiza organizationala
  • Formularea strategiei: analiza situatiei si strategia de afaceri
  • Formulare strategica: Strategia corporativa
  • Strategia functională si alegerea strategica
  • Implementarea strategiei: Organizarea pentru actiune
  • Implementarea strategiei: Personal si Directie
  • Management strategic, evaluare si control​

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

  • Care sunt mecanismele de transformare a obiectivelor strategice, în obiective operaționale, cantitative și calitative?
  • Care sunt mecanismele prin care obiectivele cantitative sunt duse la bun sfârșit?

​# RESURSE*

Toti participanții la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • Informații pe un stick de memorie(este necesar ca participanții să vină cu un stick de memorie gol și reformatat):
  • Metodologie de stabilire a viziunii companiei
  • Metodologie de realizare a obiectivelor cantitative și calitative ale posturilor
  •  Modele de MOA(Matricea Organizării Activităților). Mecanisme de realizare a obiectivelor, pentru câteva dintre cele mai importante posturi din companie

Important: este necesar ca participanții să vină cu un laptop, un stick de memorie gol și reformatat NTFS și o listă cu obiective și întrebări concrete, legate de modul în care o companie poate și trebuie să performeze.

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

General Manager;Consultant in managementul afacerilor, CBC Romania

Petre Nicolae are o expertiza de peste 20 ani in conducerea afacerilor de anvergura, ocupand pe rand, functii de executive management la trei dintre cele mai mari companii nationale si mutinationale din Romania: Coca Cola, Interbrands si European Drinks, la ultima ocupand functia de General Manager.

Citeste mai mult