Workshop [Sales&Marketing] - Sales Funnel Management in Digital Era
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Cum faci o strategie pe termen lung în digital, mediu care se schimbă continuu?
- Ce schimbări aduce voice search în vânzări?
- Ce schimbări aduce anul 2019 în vânzările digitale?
- Am un startup. Cum stabilesc strategia de vânzări online?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Workshop [HR&Leadership] - Effective leadership in digital era
Lista speakeri
Manager , ACknowledge
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experienta in companii ca Orange, Sony Ericsson si Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
Consultant, Trainer, Leverage Negotiation
Radu este trainer și consultant în negociere. Deține 20 de ani experiență de business în negocieri comerciale, vânzări și management de echipe de vânzători.
Managing Director , Sfera Business
Catalin este executivul care ia decizii cu impact imediat asupra performantelor unei companii. Expertiza sa credibilizeaza concluziile rezultate din procesul de analiza de business, iar rezultatele comerciale ale companiilor in care a activat Catalin certifica o experienta solida in zona comerciala.
Managing Partner, Psihoselect
Monica Ion, Managing Partner Psihoselect, este trainer certificat international, membru Quantum Leap - T. Harv Eker's program. Are o experienta de peste 16 ani in vanzari. Impreuna cu Claudia Indreica au infiintat Psihoselect acum 14 ani. A format peste 2.000 de oameni de vanzari si desfasoara programe de coaching cu manageri de top din Transilvania. A sustinut Traininguri in tara si in strainatate. Monica este manager, coach, trainer, mama si pasiunea ei nr. 1 sunt vanzarile. Incheie 7 din 10 vanzari si clientii o iubesc. Ii place sa ajute oamenii si sa contribuie in mod pozitiv la dezvoltarea lor. Monica este pasionata de invatare si ii are ca maestri pe T. Harv Eker, Dr. John F. Demartini, Tony Robbins, Alex Madossian, Blair Singer, Menis Yousry si altii. Este tot timpul bine dispusa si clientii o suna adesea si pentru a se contamina cu buna ei dispozitie! Monica imbina intr-un mod unic cunoasterea si experienta din diferite domenii pe care le-a studiat si aplicat: business, legi universale & spiritualitate, dezvoltare personala si vanzari. Acest lucru ii permite sa ofere perspective multiple si solutii unice pentru cerintele si problemele clientilor
Moderatori
Cofondator, SELLification
In momentul de fata, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici si mijlocii sa acceseze fonduri cu finantare nerambursabila de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societati de tip SRL si/sau SRL-D.