Workshop [HR&Leadership] - Effective leadership in digital era

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.

#TEME ABORDATE

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Partener fondator, Coaching Partners

Experiența profesională a lui Dan cuprinde peste 10 ani de activitate didactică universitară, în care a predat management, și 15 ani de management executiv în companii din diverse industrii, cu preponderență în proiecte mari de schimbare în condiții de criză.

Citeste mai mult

Managing Partner, Transearch

După o perioadă de lucru într-o poziție managerială în cadrul Henkel KGaA, una dintre multinaționalele germane cunoscute, cu sediul în Dusseldorf, i s-a oferit oportunitatea la începutul anilor ‘90 să își continue activitatea în România. A pus bazele unei filiale locale pentru o companie multinațională, ceea ce era în acea perioadă de timp o provocare extraordinară. După ce a terminat al treilea mandat ca General Manager, a decis să renunțe la cariera de expat și s-a dedicat consultanței de management, assessement și centre de dezvoltare, alături de coaching dedicat executivilor din companii.

Citeste mai mult

ADR - Certified Mediator, Elena Badea - Birou de Mediator

Dupa aproape 15 ani petrecuti in industria bancara si de asigurari, am avut puterea sa recunosc ca am suficienta incredere in mine, astfel incat sa pot trece intr-o zona de mult ravnita , aceea a antreprenoriatului ! Libertatea de a face propriile alegeri, de a lucra foarte aproape de oameni si de problemele lor, dar mai ales posibilitatea de a descoperi ca ma pot folosi de toata experienta acumulata in toti acesti ani, m-au ajutat sa am incredere in mine. Si sa o inspir si celor de langa mine!

Citeste mai mult

Director General, Siemens

De-a lungul carierei sale, Cristian Secoşan a ocupat poziţii de management în cadrul unora dintre cele mai importante companii din domeniul energiei şi ingineriei. Este director general Siemens de la 1 octombrie 2018, anterior ocupând aceeași poziție în perioada iulie 2009 – august 2012. Din această funcție, Secoşan va continua dezvoltarea direcţiilor strategice ale companiei: electrificare, automatizare şi digitalizare.

Citeste mai mult

Co-fondator și CBD, Salad Box

În urma cu 7 ani, Radu Lupaș făcea parte din echipa care punea bazele Salad Box, cel mai de succes brand de pe piața HoReCa din România.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult

Prezentator, realizator, moderator TV, jurnalist,

Jurnalist TV, radio și presa scrisă. Trainer în media și comunicare. Public speaker. Prezentator de evenimente.

Citeste mai mult