- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
Workshop[Sales&Marketing]3 - Excelența în experiența oferită clienților
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
- Când știi că atragi clienți nu doar pentru un produs, ci pentru că le oferi o experiență?
- Ai ajuns cu adevărat la un client atunci când spune o poveste despre tine
- Ce țintim? Oferim experiență sau vrem clienți satisfăcuți?
- Ce înseamnă să livrezi unui client o Experiență
- Ce și cum adaugi unui produs ca să ajungi să oferi o experiență?
- Middle management | Ce rol au în customer service?
- Experiența – de la povestea companiei, la fascinația clientului
- Customer Service | Dincolo de vânzarea unui produs/serviciu
- Clientul – responsabilitatea întregii companii
- Cum dezvoltăm o cultură de customer service?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Arhitect de Inovatie, Owner, Leap Forward
Dan este arhitect de inovatie, practician acreditat Blue Ocean Strategy si un catalizator pentru cresteri accelerate in afaceri prin dezvoltarea de strategii de pionierat si leadership.
Founder & Senior Consultant, theStartups.eu
Consultant de e-commerce, cu peste 10 ani în dezvoltarea strategiilor de creștere accelerată. A lucrat cu 50 de companii locale și internaționale.
President, Președintele Grupului Eurolines Romania
Dragoș Anastasiu este un RePatriat de succes. La origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent și președintele Grupului Eurolines România.
Fondator, Accelera®
Are peste 28 de ani de experienta nationala si internationala în marketing, vanzari si dezvoltare comerciala A avut proiecte în Franta, Germania, Italia, Spania, Cehia, Bulgaria, Austria, India si România pentru companii ca Accor, Allianz, Vodafone, Aliat Mercedes, BMW Bavaria Automobile si inca peste 200 de companii. A imparti scena cu Robin Sharma, Paul Martinelli, Alain Cardon si cu cei mai buni traineri din România
Fondator, GripAds
Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.
Moderatori
Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24
Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.