Workshop [Management&Strategie] 3 - Competitive inteligence

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.

#TEME ABORDATE

Evoluția tehnologiei aduce și plusuri în ce privește competivitatea. De exemplu, competivitatea prin informații poate ajuta companiile prin obținerea, analizarea și valorificarea datelor și informațiilor despre produse, servicii, clienți, competitori și orice alte aspecte despre mediul în care o organizație își desfășoară activitatea sau are interese, în scopul susținerii proceselor decizionale ale managementului din organizație.

Soluțiile oferite de domeniul competitivitate prin informație sunt destinate să pună în aplicare sisteme de sprijin decizional și să întrețină procesele care transformă datele în informații și informațiile în cunoștințe și ajută cu adevărat companiile să planifice strategii de dezvoltare, să conecteze activitățile curente la aceste strategii, să stabilească relații profitabile cu clienți, parteneri și contractanți, să dezvolte produse și servicii, să îmbunătățească eficiența operațională. Informațiile obținute au în vedere în principal cerințele clientului, concurența și tendințele generale în domeniile industrial, tehnologic și cultural.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum ajută competitivitatea prin informație o companie?
  • Care sunt modalitățile prin care putem afla informații despre competitorii actuali sau potențiali, despre starea lor actuală și strategia lor de afaceri?
  • Informațiile mă pot ajuta să îmbunătățesc produsul/serviciul nostru, astfel încât să devină competitiv, prin raportare la ce oferă alte firme?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

CEO, co-fondator, Termene.ro

Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.

Citeste mai mult

Managing Partner, Profit Consulting

Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.

Citeste mai mult

Managing Partner, Valoria Business Solutions

Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.

Citeste mai mult

Managing Partner, Transearch

După o perioadă de lucru într-o poziție managerială în cadrul Henkel KGaA, una dintre multinaționalele germane cunoscute, cu sediul în Dusseldorf, i s-a oferit oportunitatea la începutul anilor ‘90 să își continue activitatea în România. A pus bazele unei filiale locale pentru o companie multinațională, ceea ce era în acea perioadă de timp o provocare extraordinară. După ce a terminat al treilea mandat ca General Manager, a decis să renunțe la cariera de expat și s-a dedicat consultanței de management, assessement și centre de dezvoltare, alături de coaching dedicat executivilor din companii.

Citeste mai mult

Lector universitar, Senior trainer și consultant, Valoria Business Solutions

Alexandra este lector universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare din Bucuresti, senior consultant și trainer in digitalizare și expert evaluator în inovație IT pentru Comisia Europeana. Este doctor în ingineria sistemelor, pasionată de inteligența artificială și își dorește să aducă inovația și competitivitatea digitală aproape de public și de companiile din Romania. Ca vorbitor, Alexandra și-a câștigat deja locul pe scena evenimentelor TEDx, iar timpul liber îl dedică echitației.

Citeste mai mult

Fondator, DRUID

Dupa succesul remarcabil inregistrat cu TotalSoft si Charisma, Liviu Dragan remodeleaza din nou industria IT si implicit afacerile din industrii precum Financiar Bancar, Medical, Farma, Retail, Utilitati si infiinteaza in 2018 o noua companie, DRUID. Druid este o firma de inteligență artificială care utilizează algoritmi de analiză a tuturor informațiilor de business existente într-o organizație pentru a oferi un mod revoluționar de asistare în luarea deciziilor. Mai simplu spus, DRUID a creat o platforma "no-code" de design al chatbot-ilor prin intermediul careia firmele pot proiecta, dezvolta si lansa foarte usor Virtual Enterprise Assistants (cunoscuti ca si chatboti).

Citeste mai mult
Moderatori

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult