- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [Sales&Marketing] 2 - Trenduri moderne in vanzarile B2B
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
Dacă înainte de apariția Internetului atunci când voiai să vinzi ceva, îți strigai oferta în piața ublică, odată cu evoluția tehnologică a adus website-uri și platforme unde utilizatorii intră și își achiziționează lucrurile de care au nevoie. Astăzi, vânzarea este centrată pe client și bazată pe sisteme de customer relationship management, tipologia omului de vânzări schimbându-se aproape complet.
De la automatizarea vânzărilor, la customer experience sau managementul conturilor, noile tendințe vizează adaptarea la modul în care se schimbă vânzările, mai ales în mediul B2B.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Care sunt tendințele în vânzările B2B?
- Cum ne pregătim pentru viitor?
- Cum includem tehnologia în dezvoltarea departamentului de vânzări?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Manager , ACknowledge
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experienta in companii ca Orange, Sony Ericsson si Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
Fondator, Burcash - Managementul Banilor
“Misiunea mea este să ajut cel putin un milion de români să-și gestioneze eficient banii și să-și construiască bunăstarea. Așa vom vedea mai mult zâmbet și iubire în jurul nostru." Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999. Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. În calitate de consultant a consiliat peste 150 de companii în proiecte de optimizare a vânzărilor, alinierea proceselor interne și creșterea accelerată a profitului. De asemenea oferă consiliere pentru proprietarii de afaceri în ce privește strategiile de exit și managementul averii personale. În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor
Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom
Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.
Business Development Leader, NN Asigurari de Viata
Intraprenor cu 10 ani de experienta nationala si internationala in zona comerciala, mereu curios si bine dispus ca personalitate, George Alexe se ocupa de dezvoltarea atat a canalelor alternative de vanzare cat si a vanzarilor B2B in cadrul fortei de vanzari directe a NN Asigurari si Pensii. In ultimii 3 ani a dezvoltat de la zero o noua stategie de vanzari B2B2C si a scalat-o intr-o forta de vanzari directe de +1,600 de vanzatori. Iar pana sa faca asta a trecut prin alte roluri, precum coordonarea actiunilor de customer experience (CX) si Net Promoter Score (NPS), consultanta de business unde a fost responsabil de strategia de vanzari Channel CRM pe IMM-uri la nivel de Grecia, Turcia si Africa de Sud pentru unul dintre cei mai mari jucatori din piata IT sau cercetarea de piata in domeniul financiar.
Managing Partner, GCG
Antreprenor, consultant de business si mentor al comunitatii de start-upuri din Romania, Mihai Guran se diferentiaza prin experienta in dezvoltare de business la nivel international, cu expertiza profesionala in management, sales si marketing. Rezultatele obtinute s-au reflectat in cresteri ale cotelor de piata obtinute cu echipele formate si conduse pentru Dell, HP si Bitdefender.
Trainer, Antreprenor si Consultant Strategii de Vanzari si Marketing, The Markers Consult
Alexandru Dinu este antreprenor, consultant de business și trainer atestat si pasionat de livrarea de programe pentru dezvoltarea abilitatilor de vanzare si relationare cu clientii, comunicare eficienta in cadrul echipelor, management si leadership.
Managing Director , Sfera Business
Catalin este executivul care ia decizii cu impact imediat asupra performantelor unei companii. Expertiza sa credibilizeaza concluziile rezultate din procesul de analiza de business, iar rezultatele comerciale ale companiilor in care a activat Catalin certifica o experienta solida in zona comerciala.
Moderatori
Consultant in comunicare,
Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.
Director Comercial, Aplast
Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.